برگزاری محفل امام رضایی در کانون «الزهرا (س)»

حضوری گفت: ویژه برنامه سالروز شهادت امام رضا (ع) با حضور پرشور اعضای کانون فرهنگی و هنری «الزهرا (س)» برگزار شد.

«محمد حضوری» در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری شبستان در جهرم، گفت: آخرین شب از ویژه برنامه عزاداری و سوگواری روزهای پایانی ماه صفر در کانون فرهنگی و هنری «الزهرا (س)»، شب گذشته با حضور بچه های مسجد برگزار شد.

 

مدیر کانون فرهنگی و هنری «الزهرا (س)» افزود: بیان سخنان ناب و احدایث ائمه اطهار (ع) در کلام حجت الاسلام «حمید نجفیان» از برنامه های این مراسم بود که سخنان وی پیرامون شخصیت و سیره عملی پیشواری هشتم شیعیان جهان ادامه پیدا کرد.

 

وی با اشاره به اینکه از نکات جالب و ویژه این مراسم حضور چشمگیری نوجوانان و جوانان بود، بیان کرد: این مراسم به همت هیئت دانش آموزی «یاوران ولایت» برگزار شد که با استقبال خوب کودکان، نوجوانان و جوانان مسجدی همراه بود.

 

حضوری با اشاره به اینکه استفاده از ظرفیت های بچه های مسجد در برنامه های کانون فرهنگی و هنری «الزهرا (س)» همواره مورد توجه قرار گرفته است، خاطرنشان کرد: در مراسم عزاداری روزهای پایانی ماه صفر از نوجوانان شرکت کننده در کلاس مداحی که اخیراً در کانون فرهنگی و هنری «الزهرا (س)» برگزار شده است، بهره برده شد.

 

وی ادامه داد: در مراسم شب گذشته علاوه بر ذکر مصیبت توسط «فرشید میرزایی» از ذاکران اهلبیت عصمت و طهارت (ع)، «علیرضا اعظمی» مداح نوجوان این کانون نیز به مرثیه خوانی در رثای هشتمین گوهر تابناک آسمان امامت و ولایت پرداخت.

 

مدیر کانون فرهنگی و هنری «الزهرا (س)» با اشاره به اینکه این مراسم با رعایت تمام اصول و شیوه نامه های بهداشتی همراه بود، تصریح کرد: رعایت استفاده از ماسک در اهالی مسجد به خوبی در این مراسم مشهود بود؛ ضمن اینکه مراسم نیز با رعایت فاصله گذاری فیزیکی انجام شد.

 

حضوری در پایان با قدردانی از عوامل برگزار کننده برنامه های عزاداری امام حسین (ع) در ایام محرم و صفر گفت: همچنین از اهالی مسجد و محله که در این 2 ماه در برنامه های عزاداری کانون فرهنگی و هنری «الزهرا (س)» شرکت کرده اند، قدردانی می شود.

 

خاطر نشان می شود، این برنامه در راستای طرح ملی «ایران قوی» برگزار شد.

 

کد خبر 983895

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha