توزیع ۱۲۰۰ پرس غذای گرم در روستاهای محروم جهرم

حجت الاسلام دهقانی گفت: تعداد هزار و ۲۰۰ پرس غذای گرم در روستاهای کمتر برخوردار شهرستان جهرم توزیع شد.

حجت الاسلام «فتح الله دهقانی» در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری شبستان در جهرم، گفت: خادمان علی بن موسی الرضا (ع) در تکیه شهدای شهرستان جهرم بر آن شدند امسال با توجه به شرایط موجود و عدم ظرفیت حضور در مشهد مقدس؛ علم عزاداری را به صورتی دیگر افراشته نگه دارند.

 

رئیس اداره تبلیغات اسلامی جهرم افزود: از این رو، با عنایت خداوند متعال، امسال بسته‌های معیشتی و کمک‌های مومنانه برای نیازمندان در دستور کار قرار گرفته است.

 

حجت الاسلام دهقانی خاطرنشان کرد: بر همین اساس در روز اول خدمت‌رسانی تکیه شهدای شهرستان جهرم، ۱۲۰۰ ظرف غذای گرم در روستاهای کمتربرخوردار اطراف شهر توزیع شد.

 

وی با اشاره به برپایی موکب توسط مردم دارالمومنین جهرم در مشهد مقدس، اظهار کرد: مردم این شهرستان در چهار سال اخیر با برپایی تکیه شهدای شهرستان جهرم در مشهد مقدس و در ایام رحلت حضرت رسول اکرم (ص) تا شهادت امام رضا (ع) به مدت سه شبانه روز به پذیرایی از زائران آستان مقدس امام هشتم پرداختند که امسال به سبب شیوع بیماری کرونا این امر مقدور نبود.

 

رئیس اداره تبلیغات اسلامی جهرم عنوان کرد: برای انجام این برنامه  ۴۰ نفر از بسیجیان شهرستان هر سال به عنوان خادم به مشهدالرضا اعزام شده که با اضافه شدن قریب ۶۰ نفر از خدام مشهدی، وظیفه پذیرایی از زوار را بر عهده داشتند.

 

حجت الاسلام دهقانی تصریح کرد:‌ در این مدت پذیرایی در سه وعده شامل صبحانه، ناهار و شام هر یک به تعداد ۶هزار دست و میان‌ وعده‌هایی از قبیل خرما، شربت آبلیمو، در تکیه شهدای شهرستان جهرم انجام می شود.


 

 

کد خبر 983904

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha