توزیع ۴۵۰ پرس غذای گرم در قالب طرح «لبخند رضایت» میان خانواده های محروم جهرم

قناعتیان گفت: در قالب طرح «لبخند رضایت» تعداد ۴۵۰ پرس غذای گرم به همت کانون بسیج فرهنگیان شهرستان جهرم تهیه و میان خانواده های محروم توزیع شد.

«مهدی قناعتیان» در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری شبستان در جهرم، گفت: در ادامه پویش کمک و همدلی مومنانه با عنوان «لبخند رضایت» ویژه فرهنگیان سراسر کشور، همزمان با روز رحلت پیامبر عظیم الشأن اسلام ( ص) و شهادت کریم اهل بیت امام حسن مجتبی (ع)، طرح تهیه و توزیع غذای گرم به همت کانون بسیج فرهنگیان شهرستان جهرم انجام شد.

 

مسئول کانون بسیج فرهنگیان شهرستان جهرم افزود: در این طرح تعداد ۴۵۰ پرس غذای گرم تهیه و در مناطق محروم سطح شهر و روستاهای شهرستان جهرم توزیع شد.

 

وی ضمن تقدیر و تشکر از بانیان خیر که با کمک های نقدی خود در این امر نیک و خداپسندانه سهیم شدند، بیان کرد: طرح  سراسری پویش لبخند رضایت باتوجه به شرایط سخت ناشی از بیماری کرونا باهدف کمک به دانش‌آموزان نیازمند در این شهرستان اجرا شده‌ است.

 

قناعتیان نقش ‌آفرینی فرهنگیان استان برای کمک به دانش ‌آموزان بی‌ بضاعت از ابتدای شیوع ویروس کرونا را مورد اشاره قرار داد و خاطرنشان کرد: باتوجه به تاکیدهای رهبر معظم انقلاب در زمینه کمک‌های مومنانه، در قالب این طرح دانش آموزان نیازمند شناسایی و تحت پوشش  قرار گرفته‌اند.

 

به گزارش شبستان، در طرح «لبخند رضایت» که  سومین مرحله آن اجرایی شده است، اقلامی مانند  نوشت افزار، لوازم التحریر،‌ و بسته های غذایی و... میان دانش آموزان مناطق محروم توزیع شده است.

کد خبر 983912

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha