دشمن با استفاده از جنگ نرم در حال توطئه چینی است

امام جمعه هرمز گفت: دشمن امروز با استفاده از جنگ نرم و در سنگری دیگر بر علیه ملت ایران مشغول توطئه چینی است و باید مسئولان و خانواده‌ها مراقب فرزندان خود به‌ویژه نسل جوان باشند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از بندرعباس، «فتح الله بهزادی» در مراسم گرامیداشت شهدای خانطومان  اظهار داشت: جزیره هرمز با تقدیم ۳۸ شهید از ابتدای انقلاب تاکنون دَین خود را به انقلاب و میهن اسلامی را ادا کرده است.

 

وی مردم جزیره هرمز را مرزدارانی غیور دانست و عنوان کرد: مردم انقلابی و متدین هرمز همواره پشتیبان انقلاب و نظام اسلامی بوده‌اند و هستند و بارها این ادعا را ثابت کرده‌اند.

 

امام جمعه هرمز تصریح کرد: دشمن امروز با استفاده از جنگ نرم و در سنگری دیگر بر علیه ملت ایران مشغول توطئه چینی است و باید مسئولان و خانواده‌ها مراقب فرزندان خود به‌ویژه نسل جوان باشند.

 

حجت الاسلام بهزادی، ‌آثار و روح عزتمند شهدا را حاضر بر اعمال دانست و اظهار داشت: روح شهدا همیشه در جامعه اسلامی زمینه احیاگر امر الهی بوده است.

 

وی به شاخصه‌های شهدا اشاره کرد و اظهار داشت: نیت پاک و خالص اولین شاخصه شهید است؛ این در حالی است که روایات ثقلین نیز نیت پاک و خالص را اساس احیاء امر الهی و صیانت از کیان دین عنوان کرده‌اند.

 

امام جمعه هرمز در پایان گفت: شهدا با بهترين سرمايه زندگی خود معامله كردند و از جان خود گذشتند تا رضايت خدا را به دست آورند و به ديگران حيات و زندگی ببخشند و زندگی ابدی را برای خود به دست آورند.

 

کد خبر 983953

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha