پخت یک هزار پرس غذا برای نیازمندان در ایام پایانی ماه صفر به همت خیرین و اعضای کانون «شهید منصور خادم صادق» شیراز

صاف نیت با اشاره به برنامه های دهه آخر ماه صفر گفت: یک هزار پرس غذا با رعایت کامل پروتکل های بهداشتی برای نیازمندان در ۲۸ و ۲۹ صفر به همت خیرین و اعضای کانون فرهنگی هنری «شهید منصور خادم صادق» شیراز تهیه و توزیع شد.

«مسعود صاف نیت» ضمن تشریح برنامه های دهه آخر ماه صفر، در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری شبستان در شیراز گفت: همزمان با دهه آخر ماه صفر با توجه به شیوع ویروس کرونا و عدم برگزاری مراسم های عزاداری و سوگواری اصحاب مسجد و اعضای کانون فرهنگی هنری «شهید منصور خادم صادق» با محوریت مسجد «آقا لَر» شیراز که در محله محروم و کم برخوردار شیراز واقع شده است، برنامه های کمک به نیازمندان را اجرا کردند.

مدیر کانون فرهنگی هنری «شهید منصور خادم صادق» شیراز افزود: یک هزار غذای گرم در روز های 28 و 29 صفر همزمان با ایام رحلت پیامبر اکرم (ص) و شهادت سبط اکبرش حضرت امام حسن مجتبی (ع) و حضرت امام رضا (ع) تهیه و با تاسی از پیامبر مهربانی بین نیازمندان توزیع شد.

وی همچنین از توزیع یک صد بسته معیشتی بین نیازمندان و آسیب دیدگان از شیوع ویروس کرونا در محله های «لب آب» و بازارچه «منصوریه» خبر داد و گفت: این بسته های معیشتی با همکاری خیرین و اعضای کانون در مسجد «آقا لَر» شیراز تهیه شد و شامل اقلامی نظیر برنج، روغن، ماکارونی، سویا و سایر اقلام ضروری است.

صاف نیت با تاکید بر اینکه از ابتدای شیوع ویروس کرونا با محوریت مسجد برنامه های کمک به نیازمندان آغاز شده است، خاطرنشان کرد: تا ریشه کن شدن این ویروس منحوس و با لبیک به فرمایش مقام معظم رهبری همچنان در میدان مبارزه با کرونا حضور خواهیم داشت و به یاری خدا این ویروس را شکست می دهیم.
 

خاطر نشان می شود، این برنامه در راستای طرح ملی «ایران قوی» برگزار شد.

کد خبر 983995

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha