معدوم سازی یک تن مواد غذایی فاسد در جیرفت 

فرزانه برخوری گفت: طی بازدیدهای انجام شده توسط بازرسان بهداشت محیط شهرستان جیرفت در یک هفته گذشته بیش از یک تن مواد غذایی فاسد و تاریخ گذشته کشف و معدوم شد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان - جنوب کرمان، «فرزانه برخوری» با اشاره به بازدید بازرسان بهداشت محیط از ۴۲۷ مرکز تهیه و توزیع مواد غذایی، گفت: طی بازدیدهای انجام شده در یک هفته گذشته بیش از یک تن مواد غذایی فاسد و تاریخ گذشته کشف و معدوم شد.


رئیس مرکز بهداشت شهرستان جیرفت با تشریح مجموعه اقدامات واحد بهداشت محیط مرکز بهداشت شهرستان جیرفت در هفته ای که گذشت، بیان کرد: وظایف نظارتی بهداشت محیط در راستای حفظ سلامت مردم با جدیت پیگیری می شود و به همین منظور علاوه بر بازدید از ۴۲۷ مرکز تهیه و توزیع مواد غذایی، تعداد ۸۵ واحد از اماکن عمومی نیز بازرسی شده و برای متخلفین ۲۱ اخطار بهداشتی صادر شد.


 وی با تاکید بر لزوم حفظ سلامت دانش آموزان، خاطرنشان کرد: تعداد ۳۶ مدرسه نسبت به اجرای پروتکل های بهداشتی نیز مورد بازدید قرار گرفتند.


برخوری ضمن درخواست از اصناف، ابراز کرد: درخواست ما این است که در این روزها به دلیل موج سوم بالای کرونا حتما فاصله اجتماعی و پروتکل‌های بهداشتی ستاد ملی کرونا مصوب وزارت بهداشت را به صورت کامل رعایت کنند در غیر این صورت بازرسان بهداشت محیط  ناچار به پلمب محل کسب آنها می شوند.

 
رئیس مرکز بهداشت شهرستان جیرفت در خاتمه عنوان کرد: از همشهریان درخواست داریم در صورت مشاهده هرگونه تخلف بهداشتی مراتب را به سامانه ۱۹۰ یا با شماره گیری ۰۳۴۴۳۲۱۸۵۱۲ اطلاع دهند.
 

کد خبر 984049

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha