پخت یک هزار پرس غذا برای نیازمندان در ایام پایانی ماه صفر به همت اعضای کانون «شهدای هسته ای» زنجان

اسلامی گفت: در سالروز رحلت پیامبر گرامی اسلام و امام رضا(ع) یک هزار پرس غذا با رعایت کامل پروتکل های بهداشتی به همت اعضای کانون فرهنگی هنری «شهدای هسته ای» زنجان تهیه و توزیع شد.

مدیر مسئول کانون فرهنگی و هنری شهدای هسته ای مسجد امام حسین(ع) کوی فرهنگ زنجان در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری شبستان در زنجان گفت: با شیوع ویروس کرونا و عدم برگزاری مراسم عزاداری و سوگواری اصحاب مسجد و اعضای کانون فرهنگی و هنری شهدای هسته ای، هزینه عزاداری به طبخ و توزیع یک هزار پرس غذا به نیازمندان اختصاص یافت.

 

اسلامی خاطرنشان کرد: به همین منظور همزمان با ایام رحلت پیامبر اکرم (ص) و شهادت سبط اکبرش حضرت امام حسن مجتبی (ع) و حضرت امام رضا (ع) و با تاسی از پیامبر مهربانی غذای متبرک حضرتی در محل مسجد امام حسین(ع) کوی فرهنگ زنجان طبخ و در بین نیازمندان توزیع شد.

 

به گفته وی، در این مسجد همزمان با شیوع ویروس کرونا، بسته های معیشتی در قالب رزمایش کمک مومنانه و با همراهی خیرین، اصحاب مسجد و اعضای کانون فرهنگی و هنری شهدای هسته ای، مرکز نیکوکاری، پایگاه مقاومت بسیج و هیات عاشقان ولایت و کانون خدمت رضوی باب الرضا(ع) تهیه و با شناسایی نیازمندان و آسیب دیدگان از کرونا با رعایت کرامت انسانی توزیع می شود.

 

مدیرمسئول کانون فرهنگی و هنری شهدای هسته ای با اشاره به اینکه کمک به نیازمندان با محوریت مسجد تا ریشه کن شدن کرونا ادامه دارد، تصریح کرد: اصحاب مسجد و اعضای کانون به فرمایشات مقام معظم رهبری لبیک گفته و در میدان مبارزه با کرونا حضور جدی دارند.

 

 

کد خبر 984057

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha