تولید ۹۰ درصد از محصولات بهداشتی کشور در البرز

مهدی پور با اشاره به تولید ۹۰ درصد از محصولات بهداشتی کشور در البرز گفت: متناسب با شعار سال با عنوان « جهش تولید» زمینه افزایش تولیدات و بهره وری در شهرک های صنعتی استان بیش از گذشته رونق گرفته است.

« علی مهدی پور» در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری شبستان از البرز در خصوص روند فعالیت های تولیدی شهرک های صنعتی استان البرز متناسب با شعار سال گفت: متناسب با شعار سال با عنوان « جهش تولید» زمینه افزایش تولیدات و بهره وری در شهرک های صنعتی استان بیش از گذشته رونق گرفته است. 

 

سرپرست شرکت شهرک های صنعتی استان البرز افزود: در حال حاضر استان البرز با ارتقاء سطح تولید برپایه توانایی ها و پتانسیل نیروهای انسانی و متخصص توانسته است ۹۰ درصد سهم تولید مواد بهداشتی کشور را به خود اختصاص دهد. 

 

مهدی پور بیان کرد: مواد بهداشتی، آرایشی و شوینده ها در راستای توسعه تولید و صادرات در شرکت شهرک های صنعتی استان البرز با استاندارد بالای کیفیت تولید و توزیع می شود.

 

سرپرست شرکت شهرک های صنعتی استان البرز عنوان کرد: بنابر تدابیر صورت گرفته درصدد هستیم تا پایان سال جاری ۱۰۰ واحد تولیدی صنعتی که از چرخه تولید خارج شده بودند بار دیگر شروع به فعالیت کنند.

کد خبر 984076

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha