آغاز برنامه های  هفته نیروی انتظامی با صبحگاه مشترک نیروی انتظامی گلستان

فاضل دادگر با بیان اینکه برنامه های هفته نیروی انتظامی با صبحگاه عمومی کارکنان نیروی انتظامی آغاز شد، گفت: از دیگر برنامه های شاخص در این هفته حضور در نماز جمعه و تجلیل از مقام شهدا به شمار می رود.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از گرگان، «محمد سعید فاضل دادگر» صبح امروز (یکشنبه 27 مهر) در صبحگاه عمومی به مناسبت بزرگداشت هفته نیروی انتظامی اظهار کرد: ماموران نیروی انتظامی در کنار همه مشکلات با توسل به ائمه اطهار(علیهم السلام) دوران خدمت را با عزت و افتخار طی می کنند و در این مسیر نورانی ثابت قدم هستند.

 

فرمانده انتظامی گلستان ادامه داد: خدمت در نیروی انتظامی امانت بزرگ در دست همکاران ما است و مقام معظم رهبری ماموران نیروی انتظامی را مجاهد فی سبیل الله می داند و لذا باید در رفتار خود به عنوان ماموران نیروی انتظامی با صداقت عمل کنیم.

 

فاضل دادگر یادآور شد: در عرصه خدمت به مردم باید همه مردم را ولی نعمت خود بدانیم و نباید ذره ای برای مردم که امروز تحت فشار معیشت و زندگی قرار دارند کوتاهی کنیم.

 

وی بابیان اینکه در این مقطع حساس مسئولان باید تلاش مضاعفی داشته باشند تا رنج مردم دوچندان نشود، بیان کرد: از مرزها تا روستاها و شهرها نیروی انتظامی ماموریت دارد و در حفظ امنیت جامعه پرتلاش است.

 

فرمانده انتظامی گلستان با بیان اینکه نیروی انتظامی جزو برترین سازمان ها در خدمت رسانی به مردم بوده به شمار می رود، متذکر شد: برنامه های متنوع ای در هفته نیروی انتظامی تدارک دیده شده است و این برنامه ها امروز با صبحگاه عمومی کارکنان نیروی انتظامی استان گلستان آغاز شد.

 

فاضل دادگر تاکید کرد: تجلیل از مقام  شهدا و حضور در نماز جمعه از دیگر برنامه های شاخص ما در هفته نیروی انتظامی در استان گلستان به شمار می رود.

 

کد خبر 984081

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha