طرح استانداردسازی وسایل گرمایشی در مدارس ایلام اجرایی شد

مدیرکل نوسازی، توسعه و تجهیز مدارس استان ایلام گفت: طرح استانداردسازی وسایل گرمایشی در مدارس ایلام اجرایی شده است.

«نصرت‌الله رحیمی» در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری شبستان در ایلام اظهار کرد: تمام تلاش نوسازی مدارس استان ایلام بر آن است تا استانداردسازی سیستم‌های گرمایشی و سرمایشی مدارس ایلام صد درصد انجام شود تا به زودی شاهد آن باشیم که هیچ مدرسه‌ای بدون وسایل گرمایشی و سرمایشی استاندارد و ایمن وجود نداشته باشد.

 

مدیرکل نوسازی، توسعه و تجهیز مدارس استان از استاندارد سازی سیستم گرمایشی مدارس ایلام خبر داد و گفت: تمام مدارسی که در طرح استانداردسازی وسایل گرمایشی و سرمایشی قرار گرفته‌اند دارای موتورخانه‌ای و پکیج استاندارد و بی خطر در آنان نصب شده است.

 

وی با بیان اینکه برای تجهیز مدارس استان به سیستم های گرمایشی و سرمایشی استاندارد اقدامات خوبی انجام شده است، افزود: جمع آوری یک هزار و ۲۰۵ بخاری نفتی و جایگزین کردن وسیله گرمایشی استاندارد با اعتباری بالغ بر ۴ میلیارد تومان از جمله این اقدامات است.
 

رحیمی با بیان این که حفظ سلامت دانش‌آموزان و ایمن بودن مدارس ضرورت یک فضای آموزشی مناسب است، گفت: ۲۰۵ مدرسه دیگر در شهرستان‌های کم برخوردار استان نیز با اعتباری بالغ بر ۱۰ میلیارد تومان در سال جاری در ردیف تامین اعتبار و استانداردسازی هستند.

 

وی خاطرنشان کرد: تا پایان سال جاری در مجموع ۴۴ فضای آموزشی با ۱۸۳ کلاس در سطح استان ایلام افتتاح می‌شود.


 

کد خبر 984089

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha