رشد شاخص‌های امنیتی در گیلان/ اعتماد عمومی بزرگ‌ترین سرمایه نیروی انتظامی است

زارع با اشاره به رشد شاخص‌های امنیتی و انتظامی گیلان در بخش‌های مختلف گفت: برقراری و حفظ امنیت در تعامل و اراده همگانی به‌ویژه با مشارکت مردم محقق می‌شود.

به گزارش خبرگزاری شبستان از رشت، «ارسلان زارع» امروز(یک‌شنبه، ۲۷ مهر) در مراسم صبحگاه نیروی انتظامی در رشت با اشاره به وظایف گسترده پلیس، نظم و انضباط را مهمترین مولفه این نیرو دانست و گفت: اعتماد مردم به نیروی انتظامی به دلیل ایجاد نظم و امنیت در جامعه، رعایت اخلاق و ارائه خدمت شبانه‌روزی به مردم است.

 

استاندار گیلان با اشاره به شعار هفته ناجا «همه باهم برای تامین امنیت و سلامت» امنیت را پایه و دوام ارتقای هر جامعه برشمرد و بیان کرد: نشاط، بالندگی، توسعه و پیشرفت جامعه در همه ابعاد در گروی تامین امنیت است و تمام اقدامات نیروی انتظامی با هدف تامین امنیت صورت می‌گیرد.

 

وی با تاکید بر اینکه اعتماد عمومی بزرگ‌ترین سرمایه نیروی انتظامی است تصریح کرد: تمام اقدامات و تصمیمات پلیس بر مبنای قانون است و تحقق امنیت اجتماعی، اخلاقی و روانی از ارکان پیشرفت جامعه است.

 

زارع ایجاد امنیت عمومی را از مطالبات مهم مردم در جامعه اعلام کرد و برخورد پلیس با متجاوزان این حوزه را نیازمند همکاری و جلب مشارکت مردم و شهروندان دانست و تاکید کرد: برقراری و حفظ امنیت در تعامل و اراده همگانی به‌ویژه با مشارکت مردم محقق می‌شود.

 

وی با اشاره به شیوع ویروس کرونا که از اسفندماه کشورمان را درگیر کرده است افزود: نیروی انتظامی در این بحران موفق عمل کرده و همراه کادر درمان، اجراکننده طرح فاصله‌گذاری اجتماعی است.

 

زارع با اشاره به رشد شاخص‌های امنیتی و انتظامی استان در بخش‌های مختلف خاطرنشان ساخت: امسال نسبت به مدت مشابه سال گذشته شاهد رشد شاخص‌های امنیتی و انتظامی هستیم که این مهم حاصل تلاش‌های سبزپوشان نیروی انتظامی و همه‌ حامیان و عاملان اجرای قانون در جامعه است.

 

کد خبر 984097

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha