افتتاح نمایشگاه نیروی انتظامی در بیانیه گام دوم انقلاب اسلامی/ طرح کسر و جایگزینی خدمت با پروژه های تحقیقاتی پلیس

زمانی گفت: نمایشگاه نیروی انتظامی در بیانیه گام دوم انقلاب اسلامی با آغاز هفته نیروی انتظامی در استان گلستان دایر شد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از گرگان، «عزت الله زمانی» صبح امروز (یکشنبه 27 مهر) در گفتگو با خبرنگاران بابیان این خبر اظهار کرد: این نمایشگاه در راستای فرامین مقام معظم رهبری در نظر گرفته شده است.

 

رئیس دفتر تحقیقات کاربردی فرمانده انتظامی گلستان ادامه داد: اگر تدابیر مقام معظم رهبری یک توصیه و پیشنهاد برای آحاد جامعه باشد برای نیروی انتظامی یک فرمان محسوب می شود و در راستای اجرایی این فرامین نسبت به گفتمان سازی بیانیه گام دوم این نمایشگاه در نظر گرفته شده است.

 

زمانی با بیان اینکه در طول هفته ناجا این نمایشگاه در ستاد فرماندهی انتظامی استان گلستان دایر است، افزود: بخش های مختلفی در این نمایشگاه از منویات مقام معظم رهبری در نظر گرفته شده است.

 

وی بیان کرد: توصیه نخست مقام معظم رهبری بحث علم و پژوهش است و فرمودند دانش آشکارترین وسیله عزت و اقتدار یک کشور است و همچنین بحث سبک زندگی از دیگر موضوعاتی است که در بیانیه گام دوم به آن تاکید شده است و یکی از مشکلات عمده خانواده ها و شهروندان امروز موضوع انحراف از سبک زندگی اسلامی است که در قالب کتب و پایان نامه ها و فصل نامه دانش انتظامی استان گلستان به این موضوع پرداخته شده است.

 

رئیس دفتر تحقیقات کاربردی فرمانده انتظامی گلستان متذکر شد: یکی از تدابیری که از سال های گذشته دنبال می شود پلیس جامعه محور است و بدون همراهی مردم نمی توانیم امنیت را برقرار کنیم و یکی از مهمترین پشتیبان امنیت در جامعه مردم و شهروندان به شمار می روند که می توانند از اقدامات پلیس حمایت کنند.

 

زمانی متذکر شد: هر ساله نیازهای پژوهشی از پلیس تخصصی احصاء و به مراکز علمی و پژوهشی استان از دانشگاه ها و موسسات عالی آموزشی و آموزش و پرورش ارائه می شود.

 

وی گفت: دانشجویان و افرادی که در راستای نیازهای پژوهشی نیروی انتظامی اقدام می کنند از مزایای کسر خدمت سربازی بهره مند می شوند.

 

کد خبر 984105

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha