استقبال گسترده نوجوانان از مسابقه نقاشی مجازی «شوق رضا»

بهارلویی از استقبال گسترده کودکان و نوجوانان از مسابقه نقاشی مجازی «شوق رضا» خبر داد و گفت: بعد از اعلام فراخوان این مسابقه طی روز گذشته و امروز بیش از ۵۰ اثر از طریق فضای مجازی به کانون مهرپویان یانچشمه ارسال شده است.

«حمزه بهارلویی» در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری شبستان در شهرکرد اظهار داشت: مسابقه نقاشی «شوق رضا» به مناسبت فرا رسیدن شهادت امام رضا (ع) توسط کانون فرهنگی هنری مهرپویان روستای یانچشمه برگزار شد.

 

مدیر کانون فرهنگی هنری مهرپویان مسجد حضرت صاحب الزمان (عج) روستای یانچشمه ادامه داد: مسابقه نقاشی «شوق رضا» ویژه کودکان ۶ تا ۱۲ سال است و به صورت مجازی برگزار شد.

 

وی از استقبال گسترده کودکان و نوجوانان از مسابقه نقاشی مجازی «شوق رضا» خبر داد و گفت: بعد از اعلام فراخوان این مسابقه طی روز گذشته و امروز بیش از ۵۰ اثر از طریق فضای مجازی به کانون مهرپویان یانچشمه ارسال شده است.

 

بهارلویی افزود: کودکان و نوجوانان با شرکت در مسابقه نقاشی «شوق رضا» ایده ها و اندیشه های دینی خود را با موضوع زیارت حرم حضرت امام رضا (ع) به تصویر کشیدند.

 

مدیر کانون فرهنگی هنری مهرپویان مسجد حضرت صاحب الزمان (عج) روستای یانچشمه ادامه داد: مسابقه نقاشی مجازی «شوق رضا» ویژه نوجوانان ۵ تا ۱۲ سال برگزار شد.

 

کد خبر 984157

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha