بیش از ۳۸۴هزار وسیله نقلیه در گیلان تردد کردند

مرادی از تردد بیش از ۳۸۴ هزار وسیله نقلیه در گیلان در تعطیلات چند روز اخیر به گیلان خبر داد.

«فریبرز مرادی» در گفت وگو با خبرنگار خبرگزاری شبستان از رشت از تردد بیش از ۳۸۴ هزار وسیله نقلیه در گیلان طی تعطیلات چند روز اخیر خبر داد و اظهار کرد: در این مدت ۱۹۸ هزار و ۲۰۷ وسیله نقلیه وارد استان شده است که این آمار نسبت به مدت مشابه چهار روز قبل ۲۴ درصد رشد داشته است.

 

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده ای گیلان با بیان اینکه در این مدت ۱۸۶ هزار و ۳۴۹ وسیله نقلیه از استان خارج شده است گفت: این آمار نسبت به مدت مشابه چهار روز قبل  ۱۳ درصد رشد داشته است.

 

مرادی  به آمار  بیشترین ورودی و خروجی روزها در این مدت اشاره و اذعان کرد: طبق آمار دریافتی چهارشنبه(۲۳ مهر) با ورود ۵۷ هزار و ۸۸۶ وسیله نقلیه و شنبه( ۲۶ مهر) با خروج ۶۱ هزار و ۷۵۹ خودرو به ترتیب بیشترین روزهای ورودی و خروجی را در این مدت به خود اختصاص داده‌اند.

 

وی در ادامه به بيشترين ميزان ورودی محورها در این چند روز تعطیلات پرداخت و تصریح کرد: محور آزادراه قزوین – رشت با ورود ۳۰ هزار و هفت وسيله نقليه در روز چهارشنبه(۲۳ مهر)بیشترین وردی جاده‌های استان را داشته است.

 

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای گیلان افزود: محور آزادراه رشت- قزوين با خروج ۳۰هزار و ۹۴۷ وسيله نقليه در روز شنبه (۲۶ مهر) بیشترین آمار خروجی محورها در این مدت  گزارش شده است.

 

مرادی به آخرين آمار دريافتی از ۴۲ دستگاه ترددشمار در استان طي ۲۴ ساعت گذشته اشاره و خاطرنشان ساخت: محور سراون_امام‌زاده هاشم با متوسط تردد ساعتی یک هزار و ۶۲۲ و با سرعت متوسط ۸۳ كيلومتر در ساعت و پس از آن محور رودبار – منجیل با متوسط تردد ساعتی یک هزار و۵۲۰ وسیله نقلیه با سرعت متوسط ۷۴ كيلومتر در ساعت پرترددترین محورها از نظر میزان تردد در استان گزارش شده است.

کد خبر 984187

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha