نخستین نمایشنامه خوانی مجازی بچه های مسجد اجرا و منتشر شد

نخستين نمايشنامه خواني مجازي در خراسان شمالي با عنوان«سفينه النجاه» به مناسبت ایام سوگواری و حزن و اندوه ۲۸ صفر، به همت هنرمندان نوجوان کانون پيامبر اعظم (ص) گرمه انجام شد.

«حسین شاهرودی» مدیر کانون فرهنگی و هنری پيامبر اعظم (صلی الله علیه وآله و سلم) گرمه به خبرنگار خبرگزاری شبستان گفت: نمایشنامه «سفینه النجاه» برگرفته از کتابی با عنوان «نمایش و نیایش» به قلم  «عفت قلی زاده» است که به صورت مجازی  نمایشنامه خوانی و فایل صوتی آن در فضای مجازی منتشر شد.

 

وی با اعلام اینکه این نمایشنامه خوانی پنج بازیگر دارد که به نقش های این نمایشنامه جان دادند، افزود: «مهسا نوروزی»، «یلدا السادات  حسینی»، «آرزو  عطایی»، «زهرا شریفی» و «ام البنین  بانویی» بازیگران این نمایشنامه هستند و  متن را برای علاقه مندان خواندند.

 

شاهرودی همچنین ادامه داد: این نمایشنامه برای گروه سنی نوجوان است و توسط «ام البنین بانویی» طراحی و کارگردانی شده است.

 

مدیر کانون فرهنگی و هنری پیامبر اعظم (ص) گرمه همچنین اعلام کرد: همزمان با سالروز رحلت نبی مکرم اسلام  (صلی الله علیه وآله وسلم) فایل این نمایشنامه خوانی در قالب فوتوکلیپ در فضای مجازی و شبکه های اجتماعی منتشر شده است.

 

شاهرودی همچنین تهیه و تولید بخش اول مستند «هدایت نامه» توسط نوجوانان هنرمند عضو این کانون را به دیگر برنامه ها و فعالیت های انجام شده افزود و بیان کرد: این مستند برای جشنواره روح مقاومت آماده و ارسال شد که توسط «سجاد شکاریان» تهیه و کارگردانی شده و «امیر رضا قنایی» و «محمدحسین جلالیان» فیلمبرداران این مستند، هستند.

 

وی افزود: در بخش اول، خاطرات شهید «ولی الله محمودیان» توسط «خلیل علیمرادی» بازگو می شود.

 

 

کد خبر 984286

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha