تداوم نهضت کمک مومنانه در بقاع متبرکه گیلان

حجت الاسلام علیزاده از تداوم اجرای نهضت کمک مومنانه در بقاع متبرکه گیلان خبر داد و گفت: از زمان آغاز مبارزه با ویروس کرونا تاکنون ۱۹ هزار بسته ملزومات بهداشتی توسط بقاع متبرکه توزیع شده است.

حجت الاسلام «ستار علیزاده» در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری شبستان از رشت، اظهارداشت: نهضت کمک مومنانه و اهدای بسته های کمک معیشتی به خانواده های کم بضاعت همچنان به همت مراکز افق بقاع متبرکه و از محل عواید موقوفات در حال انجام است.

 

مدیرکل اوقاف و امور خیریه گیلان اعلام کرد: در شهرستان لنگرود یکصد بسته کمک معیشتی از محل عواید موقوفات و نذورات مردمی توسط مرکز افق آستان آقا سید محمد کیالایه تهیه و بین خانواده های بی بضاعت توزیع شده است.

 

وی خاطرنشان کرد: این سومین مرحله اجرای نهضت کمک مومنانه در آستان آقا سید محمد کیالایه است.

 

علیزاده در ادامه اظهار کرد: به همت مرکز افق مسجد موقوفه طالبزاده رودسر نیز 300 بسته کمک معیشتی آماده و توزیع شد.

 

وی گفت: ماه گذشته نیز 300 بسته دیگر به همت خدام همین مرکز تهیه و توزیع شد.

 

مدیرکل اوقاف و امور خیریه گیلان یادآور شد: این بسته ها از محل عواید موقوفات طالبزاده و باباخالکیاسری و با هزینه 61 میلیون تومان تهیه شده است.

 

وی اذعان داشت: از زمان آغاز مبارزه با ویروس کرونا تاکنون 19 هزار بسته ملزومات بهداشتی با صرف هزینه بیش از 800 میلیون تومان و به همت مراکز افق بیاع متبرکه گیلان تهیه و بین مناطق محروم استان توزیع شده است.

 

علیزاده اعلام کرد: طی هشت ماه گذشته چهار هزار و 500بسته کمک معیشتی با اعتبار بیش از یک میلیارد تومان تهیه و بین نیازمندان استان توزیع شده است.

کد خبر 984373

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha