همراهی با نیروهای انتظامی یک وظیفه همگانی است

عباسی گفت: با توجه به گستردگی وظایف نیروی انتظامی در حوزه‌های مختلف تامین امکانات و تجهیزات و همراهی با این قشر یک وظیفه همگانی است.

به گزارش خبرگزاری شبستان از شهرکرد، «اقبال عباسی» امروز (یکشنبه ۲۷ مهر) در آیین صبحگاه مشترک نیروهای انتظامی این استان که در محل مجتمع جوادالائمه خیابان دوازدهم محرم شمالی شهرکرد برگزار شد، اظهار داشت: امنیت یکی از مهمترین الزامات یک جامعه سالم است و نیروی انتظامی در این راستا نقش مهمی دارد چراکه اگر امنیت از بین برود سلامت جامعه نیز به خطر می‌افتد.

 

استاندار چهارمحال و بختیاری ادامه داد: امروز همگان به تلاش و خدمات نیروی انتظامی نیاز داریم و این خدمات‌رسانی همواره و مستمر است و برای قدردانی از خدمات این قشر نباید به یک هفته اکتفا شود.

 

عباسی تصریح کرد: نیروی انتظامی با تلاش و کوشش شبانه‌روزی خود در شهرها و روستاها در بخش های مختلف مبارزه با موارد مخدر، قاچاق و حفظ امنیت جامعه خدمت بزرگی به مردم می‌کند که قدردان این خدمات هستیم.

 

استاندار چهارمحال و بختیاری بابیان اینکه امکانات و تجهیزات نیروی انتظامی محدود است، خاطرنشان کرد: اگر امکانات به اندازه و کیفیت لازم در اختیار فعالان این عرصه قرار نگیرد نظم و امنیت جامعه نیز تامین نمی‌شود.

 

عباسی افزود: محدودیت ها را با همراهی، حمایت و مشارکت عمومی می‌توان تا حدی برطرف کرد از همین رو می طبید همگان با نیروی انتظامی مشارکت داشته باشند.

 

کد خبر 984406

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha