دعوت از صاحبنظران برای ارائه نظرات در اصلاح «ماده ۱۰۰» قانون شهرداری ها

موسوی گفت: از صاحبنظران و کارشناسان مربوط برای رسیدگی به طرح اصلاح ماده ۱۰۰ قانون شهرداری ها در شورای عالی استان ها برای ارائه نظرات و پیشنهادات خود ظرف مدت یک هفته به کمیسیون شهرسازی و معماری شورای اسلامی شهر شیراز دعوت شده است.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از شیراز، «سید عبدالرزاق موسوی»، امروز (یکشنبه 27 مهر) در یکصد و پنجاه و پنجمین جلسه صحن شورای اسلامی شهر شیراز با اشاره به سیر صعودی ابتلا به کرونا گفت: مدیران استان باید بیش از سایرین در رعایت نکات بهداشتی کرونا پیشرو باشند.

رئیس شورای اسلامی شهر شیراز افزود: به همین دلیل با درک شرایط حاضر، جلسات کمیسیون‌های شوراهای شورای اسلامی شهر شیراز تا حد امکان به صورت ویدئو کنفرانسی برگزار شده و پیگیری موضوعات شهروندان نیز به صورت تلفنی خواسته شده است.

وی اضافه کرد: با هدف حفظ سلامتی شهروندان و طبق مصوبه هیئت رئیسه تا 2 هفته فعالیت شورا تنها با حضور اعضا و کارکنان شورا ادامه خواهد داشت.

موسوی تاکید کرد: از ناظران مناطق شهرداری های شیراز درخواست شده بدون ایجاد وقفه‌ در کار مردم به مدیران شهرداری گزارش های لازم را ارسال کنند و نیاز به مراجعات حضوری را به حداقل برسانند.

وی با تاکید بر کمیسیون ماده ۱۰۰ قانون شهرداری ها گفت: در این حوزه باید قانونی تصویب شود که انعکاس خواسته ها و نیازهای مردم و جامعه باشد و نفوذ برخی اشخاص مانع از اجرای آرای صادر شده کمیسیون نشود.

موسوی با اشاره به رسیدگی به طرح اصلاح ماده 100 قانون شهرداری ها در شورای عالی استان ها عنوان کرد: از صاحبنظران و کارشناسان مربوط در این حوزه برای ارائه نظرات و پیشنهادات خود ظرف مدت یک هفته به کمیسیون شهرسازی و معماری شورای اسلامی شهر شیراز دعوت شده است.

کد خبر 984413

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha