اهدای ۵ هزار بسته تحصیلی و معیشتی به دانش‌آموزان نیازمند دزفول

مدیر آموزش و پرورش دزفول از اهدای پنج هزار بسته لوازم تحصیلی و ۷۲ بسته معیشتی به همراه مقادیر قابل توجهی مواد ضدعفونی به مدارس و دانش‌آموزان نیازمند در قالب طرح مشق احسان خبر داد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از دزفول، «رضا محمدی‌خباز» امروز (یکشنبه ۲۷ مهر) در حاشیه آئین رونمایی از پنج هزار بسته تحصیلی که با حضور نماینده ولی فقیه و امام جمعه شهرستان دزفول برگزار شد اظهار کرد: در راستای تداوم کمک‌های مومنانه، طرح مشق احسان با محوریت کمک به دانش‌آموزان مناطق محروم و نیازمند اجرا  می‌شود.

 

مدیر آموزش و پرورش دزفول افزود: پس از شناسایی دانش‌آموزان نیازمند شهرستان توسط مدیران مدارس، به همت جمعی از فرهنگیان، دانش‌آموزان، خانواده‌های خیّر، بنیاد احسان ستاد اجرای فرمان حضرت امام (ره)، طلاب جهادی حوزه آیت‌الله قاضی و همچنین جمعی از افراد خیر پنج هزار بسته تحصیلی، معیشتی و بهداشتی به دانش‌آموزان نیازمند مناطق محروم اهدا شد.

 

وی در خصوص جزئیات بسته‌های تهیه شده تصریح کرد: علاوه بر پنج هزار بسته تحصیلی، ۷۲ بسته معیشتی به نیت ۷۲ معلم شهید فرهنگی دزفول و ده‌ها  بسته ماسک و مواد ضدعفونی مجموعا به ارزش ۲ میلیارد ریال تهیه شده و در اختیار مدارس با اولویت مناطق کم‌برخوردار قرار گرفته است.

 

محمدی‌خباز ضمن تقدیر از خیرین و تمامی کسانی که در تهیه و توزیع این بسته‌ها مشارکت داشتند، بر تداوم کمک‌های مومنانه آموزش و پرورش دزفول با محوریت رفع نیازهای دانش‌آموزان و ایجاد همدلی بین مردم تاکید کرد.

 

«حجت‌الاسلام سید محمدعلی قاضی دزفولی» نیز در این آئین عنوان کرد: در این ایام بسیاری از مردم در سختی به سر می‌برند ولی به حرمت خون شهدا استقامت می‌کنند.

 

امام جمعه دزفول با اشاره به اینکه همه وظیه داریم در حد توان خود به نیازمندان کمک کنیم ادامه داد: به فرموده امام عسکری (ع) دنیا همانند بازاری است که در این بازار عده‌ای سود و عده‌ای خسارت می‌کنند که مقصود امام سود و خسارت معنوی است.

 

وی در پایان با اشاره به روایاتی از معصومین (ع) یاد آور شد: فرصت‌ها همانند باد می‌گذرد و شدیدترین غصه‌ها از دست دادن فرصت‌ها است؛ باید از فرصت‌ها برای ذخیره آخرت استفاده کرد و بهره برد.

 

کد خبر 984416

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha