توزیع یکهزار سبد معیشتی به همت خیریه آبشار عاطفه های نکا

طرزه نژاد از توزیع یکهزار سبد معیشتی به همت خیریه آبشار عاطفه های نکا در دهه آخر ماه صفر خبر داد.

«معصومه طرزه نژاد» در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری شبستان مازندران در نکا اظهار کرد: با همت و همکاری نیک اندیشان و گروه جهادی آبشار عاطفه های نکا بسته های معیشتی در بین نیازمندان، توزیع شد.

 

مسئول خیریه آبشار عاطفه های شهرستان نکا افزود: این کمک ها و همیاری مومنانه به همت خیریه آبشار عاطفه های نکا گوشه ای از نهضت سخاوتمندانه در لبیک به پیام و کلام نورانی رهبر معظم انقلاب است که اجرایی شد.

وی خاطر نشان کرد: کمک‌های مومنانه در واقع انسجام، برادری، وحدت و یگانگی میان مردم است که موجب می شود از خیال هموطنان خود غافل نباشیم.

 

طرزه نژاد از توزیع یکهزار سبد معیشتی به همت خیریه آبشار عاطفه های نکا در دهه آخر ماه صفر خبر داد و اضافه کرد: در طول دوران شیوع کرونا، در مراحل مختلف بسته های معیشتی و بهداشتی در بین نیازمندان نکایی توزیع شد تا در رفع مشکلات مردم تلاش شود.

 

مسئول خیریه آبشار عاطفه های شهرستان نکا از اجرای این برنامه در مرحله سوم همزمان با دهه آخر ماه صفر خبر داد و عنوان کرد: از ماه شعبان و ماه مبارک رمضان و بر اساس رهنمون های مقام معظم رهبری برای حمایت از نیازمندان، بسته های معیشتی تهیه و میان نیازمندان این شهرستان، توزیع شد و این کمک ها همچنان ادامه دارد.

 

وی در پایان با اشاره به اینکه آبشار عاطفه های نکا آماده پذیرش کمک خیران و افراد نیک اندیش است، یادآور شد: آبشار عاطفه های شهرستان نکا در طول سال کمک های مختلفی را به افراد تحت حمایت ارائه می کند و خیران و نیکوکاران می توانند کمک های خود را به شماره کارت 6037991899896892 بانک ملی به نام بنیاد خیریه آبشار عاطفه های امام رضا(ع) واریز کنند.

کد خبر 984442

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha