جنگل ها و تفرجگاه های گلستان باید ساماندهی شوند

فاضل دادگر با اشاره به مفقود شدن جوانی در جنگل های کردکوی گفت: جنگل ها و تفرجگاه های استان باید ساماندهی شوند و لازمه این اقدام این بود که در ورودی جنگل های کردکوی دوربین پلاک خوان نصب می شد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از گرگان، «محمدسعید فاضل دادگر» صبح امروز (دوشنبه 28 مهر) در گفتگو با خبرنگاران جوان با اشاره به مفقود شدن یک جوان کردکویی اظهار کرد: جنگل ها و تفرجگاه های ما باید ساماندهی شود و لازمه این اقدام این بود که در ورودی جنگل های کردکوی دوربین پلاک خوان نصب می شد.

 

فرمانده نیروی انتظامی گلستان ادامه داد: پدیده های اجتماعی ما بنا به دلایل مختلف دچار تغییر شده است و با وضعیت پیچیده ای از نظر وقوع جرائم رو به رو هستیم.

 

فاضل دادگر بیان کرد: برای دستگیری یک باند، به صورت شبانه روزی پلیس های تخصصی ما در تلاش هستند و حجم ماموریت های نیروی انتظامی گاهی از تصور خارج است و این اقتدار و عملکرد جز حس ایثارگری و مجاهدت فی سبیل الله و مجاهدت در راه خدمت مردم در نزد همکاران چیز دیگری نیست.

 

وی با بیان اینکه بهترین لحظات زندگی ما این است که بتوانیم جرمی را کشف کنیم، بیان کرد: باند سارقان خودروهای شاسی بلند در چند وقت پیش در استان گلستان متلاشی شد که به ابعاد مختلف آن پرداخته شد و این اقدام در کشور بی نظیر بود و این مهم چیزی جز احساس مسئولیت نیروی انتظامی در قبال جان و مال و آبروی مردم نیست.

 

فرمانده انتظامی گلستان بیان کرد: موفقیت پلیس در بخش عمده ای از ماموریت ها متصل به سازمان ها و نهادها است و اگر تعلل در بخش های مختلف وجود داشته باشد در انجام ماموریت با مشکل رو به رو می شویم.

 

وی بیان کرد: پدیده کارتن به دستان را در استان شاهد هستیم و وقتی نظارتی بر آن نباشد برخی از سارقان از این طریق به اهداف شوم خود دست پیدا می کنند و یا پیک های موتوری که بدون هیچ برنامه ریزی و مدیریتی در حال فعالیت هستند و لذا تعاملات خود را با دستگاه های اجرایی برای تبیین برنامه در این حوزه با نگاه پیشگیرانه از وقوع جرم افزایش خواهیم داد.

 

فرمانده انتظامی گلستان بیان کرد: در خدمتگزاری به مردم روز و شب برای ما مفهومی ندارد و در ایجاد امنیت نیز هیچ تمایزی قائل نیسیتم و همه مردم برای ما یکسان هستند.

 

کد خبر 984473

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha