ضرورت اهتمام خیران به موضوع وقف در زمینه اشتغال جوانان

حجت الاسلام سلیمانی فرد گفت: با توجه به شرایط جامعه نیاز است که در حوزه اشتغال جوانان نیز خیران ورود پیدا کنند و در این زمینه وقف هایی ایجاد شود.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از گرگان، حجت الاسلام «روح الله سلیمانی فرد» صبح امروز (دوشنبه 28 مهر) در گفتگو با خبرنگاران اظهار کرد: یکی از اقدامت خوب در حوزه تسهیلگری با مستاجران در حوزه اوقاف تفاهم نامه با اداره پست و اداره کل فناوری و ارتباطات استان گلستان است.

 

مدیرکل اوقاف و امور خیریه گلستان ادامه داد: در اجرای این تفاهم نامه 40 دفتر پیشخوان و دفاتر پستی در استان نسبت به پرداخت اجاره و اخذ خدمت از مستاجران با رعایت پروتکل های بهداشتی اقدام می کند.

 

حجت الاسلام سلیمانی فرد بیان کرد: در بخش جهت دهی نیات خیران براساس نیاز جامعه از طریق مراکز مشاوره در امامزادگان و اداره اوقاف اقدام می کنیم.

 

وی افزود: در این حوزه همچنین در صنوف و اقشار مختلف انجمن یاوران وقف را راه اندازی کردیم و انجمن یاوران وقف یک درگاه بسیار مطمئن به شمار می رود  که در این زمینه فعالیت می کند.

 

مدیرکل اوقاف و امور خیریه گلستان به اطلاع رسانی کارکردهای موقوفات تاکید کرد و گفت: تلاش کردیم که با کلیپ های کوتاه و موشن گرافی و نمایشگاه مجازی و پسترهایی نسبت به معرفی 63 وقف جدید که از دهه وقف سال گذشته تاکنون رقم خورده است اقدام کنیم.

 

حجت الاسلام سلیمانی فرد به مواسات و کمک های مومنانه اوقاف و امور خیریه اشاره کرد و افزود: در دو مرحله نزدیک به دو هزار بسته کیف و نوشت ابزار ایرانی در قالب طرح مهر تحصیلی به برکت نهاد وقف بین دانش آموزان نیازمند توزیع شده است.

 

وی یادآور شد: با توجه به شرایط جامعه نیاز است که در حوزه اشتغال جوانان نیز خیران ورود پیدا کنند و در این زمینه وقف هایی ایجاد شود.

 

کد خبر 984475

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha