۴۰۰ بسته معیشتی و بهداشتی بین نیازمندان زیرکوه توزیع شد

فرمانده سپاه زیرکوه گفت: در مرحله سوم کمک های مومنانه ۴۰۰ بسته معیشتی و بهداشتی در بین نیازمندان زیرکوه توزیع شد.

«محسن کاری» در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری شبستان در بیرجند اظهار داشت: حدود 100 بسته معیشتی هر بسته به ارزش 300 هزار تومان شامل برنج، روغن، ماکارونی، رب و حبوبات در مرحله سوم گام دوم کمک های مومنانه بین نیازمندان شهرستان زیرکوه توزیع شد.

 

فرمانده سپاه زیرکوه بیان کرد: در این راستا 300 بسته بهداشتی نیز بین نیازمندان توزیع شده است و 60 وام قرض الحسنه با سود چهار درصد بالغ بر 2 تا 5 میلیون تومان به متقاضیان نیازمند اعطا کردیم.

 

وی با اشاره به اینکه در دهه آخر ماه صفر  19هزار پرس غذای گرم توزیع شده است، افزود: در راستای اجرای مرحله سوم گام دوم کمک های مومنانه 200 کیلوگرم گوشت نذری بین نیازمندان در زیرکوه توزیع شده است و در مجموع طی اجرای این مرحله اعتباری بالغ بر 425 میلیون تومان هزینه کردیم.

 

کاری با بیان اینکه در مرحله اول این طرح یک میلیارد و 400 میلیون تومان جمع آوری شده بود، ادامه داد: طی مرحله دوم گام دوم کمک های مومنانه نیز یک میلیارد و 200 میلیون تومان کمک مردمی و خیرین جمع آوری شده بود.

 

فرمانده سپاه زیرکوه در پایان اظهار کرد: به دنبال این هستیم تا یک مرحله دیگر در راستای طرح کمک های مومنانه در 17 ربیع الاول در زیرکوه برای کمک به محرومان و نیازمندان اجرایی کنیم.

 

 

 

کد خبر 984476

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha