مدیران زمینه دورکاری کارکنان خود را فراهم کنند

عباسی گفت: اگرچه دستورالعمل تکلیفی در خصوص دورکاری کارکنان ابلاغ نشده اما دستگاه ها با استفاده از اختیارات قانونی خود زمینه دورکاری کارکنان خود را فراهم کنند.

به گزارش خبرگزاری شبستان از شهرکرد، «اقبال عباسی» شامگاه (یکشنبه ۲۷ مهر) در جلسه شورای اداری این استان که در سالن جلسات شرکت برق برگزار شد، با اشاره به وضعیت قرمز شیوع کرونا در استان و روند فعالیت ادارات و نهادهای دولتی، اظهار داشت: به جز موج اول، در سایر موج‌های شیوع کرونا تکلیف و وظیفه‌ای برای دورکاری کارمندان ادارات از سوی ستاد ملی کرونا مشخص نشد اما با این وجود اداراتی که می‌توانند با نیروی کمتر امور خود را انجام دهند اجازه دورکاری به کارمندان بدهند.

 

استاندار چهارمحال و بختیاری در ادامه با تاکید بر تعامل و همراهی با رسانه‌های این استان به مدیران توصیه کرد تا جز در موارد توهین و اتهام از فعالان این عرصه شکایتی نکنند.

 

مدیران استان نباید به هر بهانه ‌ای از رسانه‌ها و از جمله رسانه‌های مجازی شکایت کنند چرا که به استناد هر گفته‌ای شکایت کردن در شان مدیران نظام نیست و باید مراقبت بیشتری شود.

 

 به گفته عباسی ممکن است رسانه‌ای از سر ناآگاهی خبری در رسانه خود منتشر کند که خلاف واقعیت باشد که در اینجا وظیفه دستگاه و مدیر مربوطه این است که به جای شکایت مطلب اصلاحیه را در اختیار آن رسانه قرار دهد.

 

استاندار چهارمحال و بختیاری بر پیگیری مطالبات و دغدغه‌های عمومی مردم نیز تاکید کرد و گفت: امید است با رفع مشکلات و دغدغه‌های مردم انگیزه و شور لازم برای برگزاری یک انتخابات باشکوه و حداکثری در سال آینده فراهم شود.

 

عباسی تصریح کرد: نخبگان و فعالان سیاسی نیز در این خصوص نقش مهمی دارند.

 

وی در ادامه با تاکید بر پرداخت مطالبات دستگاه‌های خدمات ‌رسان استان، تصریح کرد: به جز دانشگاه علوم پزشکی که در شرایط خاص کرونا قرار دارد و نباید بر آن فشار مالی وارد کرد، سایر دستگاه‌ها در حد توان و بضاعت خود نسبت به پرداخت بدهی‌های خود به دستگاه‌های خدمات ‌رسان اقدام کنند.

 

کد خبر 984515

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha