ابتلای ۱۰ نفر از فعالان رسانه‌ای آذربایجان غربی به کرونا

سیاح گفت: ۱۰ نفر از فعالان رسانه‌ای آذربایجان غربی به کرونا مبتلا شدند که حال یکی از آنها وخیم است.

«امید سیاح»، در گفتگو با خبرنگار شبستان در ارومیه افزود: آسیب‌هایی که بحران کرونا به بدنه اقتصادی مشاغل مختلف وارد کرد شاید تا میزانی، غیرقابل جبران بوده و نیازمند گذر زمان است.

رئیس گروه رسانه اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان آذربایجان غربی افزود: این آسیب‌ها اغلب عمومیت داشته و تنها به یک حرفه یا شغل خاص محدود نمی‌شود؛ در بین مشاغل اما برخی بیش از سایرین آسیب دیده‌اند و آثار اقتصادی کرونا بیشتر به فعالان آن حرفه لطمه زده است که رسانه‌ها همواره تلاش کردند این آسیب‌ها را بازگو کرده و راه‌حلی برای مشکل پیدا کنند.

وی با بیان اینکه اما خود رسانه‌ها و خبرنگاران فعال در آنها هم در ابعاد کاری و اقتصادی مختلف تحت تاثیر این ویروس کوچک قرار گرفتند، آسیب‌های زیادی دیدند و کمتر رسانه‌ای بود که به این موضوع توجه داشته و مشکلات خود خبرنگاران را بازگو کند، تصریح کرد: به طوری که در هیاهوی بحران کرونا، تعدادی از فعالان رسانه‌ای استان به این ویروس شدند، که رئیس گروه رسانه اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی آذربایجان غربی تعداد مبتلایان به کرونا را از ابتدای شیوع کرونا در استان تاکنون 10 نفر اعلام کرد.

سیاح افزود: هشت نفر از فعالان رسانه‌ای استان بهبود یافته‌اند، یک نفر هم اكنون در حالت كما در بیمارستان آذربایجان ارومیه بستري است و متاسفانه صبح دیروز مهدیقلی رشیدی دار فانی را وداع گفت.

وی با بیان اینکه خبرنگاران و رسانه ها در ایام مقابله با ویروس کرونا حضور فعال و پرشوری داشتند که قابل تقدیر است، افزود: با این همه خبرنگاران با تمام ترس ها و اضطراب‌های ناشی از این بیماری در کنار کادر درمانی در صحنه هستند و تلاش می کنند تا آنچه می‌بینند را به روایت تصویر و قلم به مخاطب برسانند.

کد خبر 984534

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha