اختصاص بودجه برای ضد عفونی کردن مساجد در «پوتراجایا» مالزی

وزیر قلمروهای فدرال در مالزی از اختصاص بودجه برای ضد عفونی کردن مساجد در «پوتراجایا» خبر داد.

به گزارش خبرگزاری شبستان به نقل از «thesundaily»،وزیر قلمروهای فدرال در مالزی از اختصاص بودجه برای ضد عفونی کردن مساجد در «پوتراجایا» خبر داد.

 

«انوار موسی» در این باره گفت: علاوه بر مساجد ضد عفونی کردن ادارات دولتی،بازارهای خرید و مکان های عمومی نیز در دستور کار قرار دارد.

 

وی از اختصاص 2.6 میلیون «رینگیت» (واحد پول مالزی) برای ضد عفونی کردن این اماکن به ویژه مساجد که مکان عبادت مردم است خبر داد.

 

موسی افزود: فرآیندکردن ضد عفونی کردن باید به طور منظم در مراکز اداری و مکان های عمومی کشور شود چرا که مردم برای امور مختلف در این مکان ها رفت و آمد می کنند.

 

وی یادآور شد که به 600 انجمن در کوالالامپور و پوتراجایا بودجه ای معادل 2000 تا 3000 هزار رینگیت برای انجام کار آگاهی بخشی در مورد روش های عملیاتی استاندارد مقابله با کرونا اختصاص داده شده است.

 

وزیر قلمروهای فدرال مالزی گفت: مقامات محلی باید اولویت را برای رسیدگی به شیوع کرونا از جمله تأمین اعتبار برای خرید مواد بهداشتی ، تجهیزات حفاظت شخصی  و همچنین کمک هزینه اضافه کاری برای افرادی قرار دهند که در خطوط مقدم کار می کنند.

 

عملیات ضد عفونی کردن تا کنون در وزارت ارتباطات و چندرسانه ای ، وزارت توسعه روستایی ، وزارت مسکن و وزارت توسعه جامعه انجام شده است.

کد خبر 984582

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha