خدمات مشاوره ای رایگان برای زوج های ورزشکار زنجانی ارائه می شود

کریمی از ارائه خدمات مشاوره ای رایگان ازدواج و خانواده به ورزشکاران و خانواده هایشان در هفته تربیت بدنی و ورزش خبر داد.

به گزارش خبرگزاری شبستان از زنجان، معاون فرهنگی و امور جوانان اداره کل ورزش و جوانان استان زنجان در جمع خبرنگاران اظهار کرد: فضای مجازی محل برگزاری غالب برنامه های این معاونت در هفته تربیت بدنی خواهد بود چرا که امن ترین فضا در شرایط کرونایی موجود می باشد.

 

لیلا کریمی به برخی از برنامه های این معاونت در بستر فضای مجازی اشاره کرد و گفت: جریان سازی در فضای مجازی به صورت پویش های مردمی با موضوع ورزش و تربیت بدنی، مصاحبه و گفتگوی زنده اینستاگرامی با روسای هیئت ها و ورزشکاران و برگزاری مسابقات ورزشی، فرهنگی و هنری ویژه کارکنان و ورزشکاران(خاطره نویسی ورزشی، عکاسی ورزشی و ...) از اهم این برنامه هاست.

 

معاون فرهنگی و امور جوانان اداره کل در ادامه از ارائه ی خدمات مشاوره ای رایگان ازدواج و خانواده به ورزشکاران و خانواده هایشان در هفته تربیت بدنی خبرداد و افزود: این خدمات در مراکز مشاوره تحت نظارت برای حداکثر 10 زوج انجام خواهد شد.

 

کریمی با اشاره به اهمیت کار کادر درمان در شرایط کنونی اظهار داشت: تجلیل از 10 نفر از کادر درمان ورزشکار و همچنین تجلیل از 6خانواده شهدای ورزشکار نیز جزو برنامه های این هفته است.

 

وی همچنین از برگزاری دورهمی های بانشاط با حضور قهرمانان ورزشی خبرداد و افزود: برگزاری ویژه برنامه های فرهنگی توسط سمن ها به مناسبت آغاز امامت امام زمان(عج)، مراسم نمادین پیاده روی و پاکسازی محیط زیست و همچنین برگزاری شورای داوری طرح های کارآفرینین جوانان در حوزه ورزش جهت اعطای تسهیلات را نیز از برناهمه های هفته تربیت بدنی اعلام کرد.

 

کد خبر 984591

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha