گروه های جهادی به سمت خودکفایی حرکت کنند

اسماعیلی گفت: گروه های جهادی باید به این سمت حرکت کنند که به خودکفایی رسیده و با فراهم کردن زیر ساخت ها در بحث اشتغال موثر باشند.

«عبدالله اسماعیلی» در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری شبستان در جهرم، ضمن تشکر از حضور گسترده جهادگران شهرستان جهرم در مبارزه با بیماری کرونا در اوایل این اپیدمی در قالب گندزدایی، ضد عفونی معابر و خیابان ها، انسداد و بازرسی خودروها گفت: امروز تمام فعالیت های جهادی شهرستان به سمت کمک های مومنانه به اقشار آسیب پذیر جامعه سوق پیدا کرده و ناحیه مقاومت بسیج گام های موثری را در این زمینه برداشته است و هر هفته شاهد این کمک ها در قالب رزمایش های متعدد هستیم.

 

رئیس شورای جهادی شهرستان جهرم به بحث مطالبه گری از مسئولان اشاره کرد و این موضوع را یکی از وظایف اصلی گروه های جهادی دانست که در این راستا لازم است گروه های مختلف جوانان به ویژه گروه های جهادی دانشجویی بیشتر تلاش کنند.

 

 وی با اشاره به اینکه یکی از رموز موفقیت جهادگران ارتباط موثر با ادارات است، بیان کرد: درست است که بیشترین فعالیت گروه های جهادی در حوزه عمرانی و زیر بنایی مانند ساخت پل، نهر آب، مرمت منازل افراد کم بضاعت، احداث مسجد، حسینیه، حمام و مدارس است اما در سال های اخیر در حوزه بهداشت و درمان، فرهنگی و اقتصادی نیز حرکت های خوب و نوینی انجام شده  که جای تشکر و قدردانی دارد.

 

 اسماعیلی با اشاره به اینکه باید به این سمت حرکت کنیم که خودکفایی ایجاد کرده و با فراهم کردن زیر ساخت ها در بحث اشتغال بتوانیم موثر باشیم، تصریح کرد: فعالیت‌های جهادی تفضل و نعمتی الهی است که باید قدر آن را بدانیم و این نعمت را برای خودتان حفظ کنیم.

کد خبر 984635

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha