دستگاه الکتروشوک و هوتر فشار به بیمارستان های خط مقدم کرونا اهدا شد

مدیرکل اوقاف و امور خیریه خراسان جنوبی با بیان اینکه دستگاه الکتروشوک و هوتر فشار به بیمارستان های خط مقدم کرونا در استان اهدا شد، گفت: برای تامین این تجهیزات اعتباری بالغ بر ۲ میلیارد و ۱۵۰ میلیون ریال هزینه شده است.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از بیرجند، حجت الاسلام «پرویز بخشی پور» صبح امروز (۲۸ مهر) در مراسم اهدای تجهیزات به بیمارستان های خط مقدم کرونا در خراسان جنوبی اظهار کرد: ۲۵ درصد از بیمارستان های کشور وقفی هستند و خراسان جنوبی نیز از این موضوع مستثنی نیست و قسمت اعظمی از بخش های درمانی استان وقفی است.

 

مدیرکل اوقاف و امور خیریه خراسان جنوبی با بیان اینکه تکلیف ما انجام وظیفه شرعی و عمل به نیات واقفین است، گفت: در حالی می توانیم به پیشرفت و قدرت دست یابیم که سلامتی در جامعه حاکم شده باشد و امروز اوقاف با توجه به شیوع ویروس کرونا اقدام به اجرای برنامه هایی در راستای کمک به مدافعان سلامت کرده است.

 

وی بیان کرد: از خداوند متعال می خواهیم تا مدافعان سلامت را سالم و تندرست نگه دارد تا جامعه ای سالم داشته باشیم و قدردان زحمات مدافعان سلامت در مبارزه با این ویروس منحوس هستیم.

 

حجت الاسلام بخشی پور با اشاره به اهدای تجهیزات پزشکی گفت: دستگاه های الکتروشوک و هولتر فشار از محل درآمد موقوفات با اعتباری بالغ بر ۲ میلیارد و ۱۵۰میلیون ریال خریداری شد و امروز به مناسبت دهه وقف اهدا به بیمارستان ها خط مقدم کرونا در استان کردیم.

 

مدیرکل اوقاف و امور خیریه خراسان جنوبی در پایان عنوان کرد: امیدواریم با اهدای این تجهیزات روح واقفین حوزه درمان شاد شود و توانسته باشیم اندکی به بهبود حال بیماران استان کمک کرده باشیم.

کد خبر 984638

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha