آسمان گلستان آخر هفته بارانی است

بلبلی با بیان اینکه تا روز سه شنبه هفته جاری شرایط جوی پایدار در گلستان حاکم است، گفت: آسمان استان گلستان از روز چهارشنبه بارانی می شود.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از گرگان، «محمد بلبلی» صبح امروز(دوشنبه ۲۸ مهر) در گفتگو با خبرنگاران اظهار کرد: در حال حاضر آسمان گرگان صاف و آفتابی است و شرایط پایداری در مرکز گلستان حاکم است.

 

کارشناس هواشناسی گلستان ادامه داد: روز گذشته اینچه برون و مراوه تپه گرم ترین شهرها در استان گلستان بودند و حداکثر دمای هوا در این نقاط در گرمترین ساعت روز به ۳۱ درجه سانتیگراد بالای صفر رسید، همچنین روز گذشته بیشینه دمای هوا در مرکز گلستان نیز ۲۹ درجه سانتیگراد ثبت و گزارش شده است.

 

وی یادآور شد: براساس آخرین بررسی های هواشناسی پیش بینی می شود در ۲۴ ساعت آینده جوی پایدار در استان گلستان حاکم باشد و شاهد آسمان صاف تا قسمتی ابری و گاهی نیز وزش باد باشیم.

 

بلبلی افزود: از لحاظ دمایی نیز پیش بینی می شود امروز نسبت به روز گذشته دمای هوا در گلستان با افزایش همراه باشد و پیش بینی می شود شرایط جوی پایدار تا روز سه شنبه در استان گلستان تداوم داشته باشد.

 

کارشناس هواشناسی گلستان خاطرنشان کرد: از روز چهارشنبه شرایط جوی در استان گلستان تغییر خواهد کرد و بارش باران پیش بینی می شود.

 

 

کد خبر 984649

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha