راه اندازی کلانتری امرآباد و خیرآباد ورامین در گرو تامین زمین

فرمانده انتظامی شهرستان ورامین با اشاره به ۱۲۰ وظیفه تعریف شده پلیس در این شهرستان گفت: راه اندازی کلانتری امرآباد و خیرآباد ورامین در گرو تامین زمین است.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از شهرستان­های تهران، صبح امروز و همزمان با هفته ناجا امام جمعه موقت ورامین با فرمانده انتظامی و رییس پلیس راهور شهرستان ورامین دیدار کرد.

سرهنگ جعفر بیرانوند فرماندهی انتظامی شهرستان ورامین در این دیدار گفت: با توجه به کمبود نیرو و امکانات توانسته ایم در بحث کاهش جرائم در ورامین موفق عمل کنیم.

وی گفت: از مسئولان درخواست داریم به تعهدات خود در خصوص اهدای زمین برای ساخت کلانتری خیرآباد و امرآباد عمل کنند.

سرهنگ بیرانوند یاداور شد: 120 وظیفه به نیروی انتظامی محول شده است که نیازمند همکاری و همراهی مسوولان برای انجام امور است.

سرهنگ داود عبدالملکی رئیس پلیس راهور شهرستان ورامین نیز گفت: خوشبختانه با همکاری مردم، نظارت پلیس، و نصب دوربین های ثبت تخلف شهری کاهش تصادفات، خصوصا تصادفات منجر به فوت را شاهد هستیم.

وی گفت: در بحث ترخیص خودرو و تعویض پلاک با برون سپاری صورت گرفته، بسیاری از وظایف به مراکز پلیس ±۱۰ محول شده و امور به صورت هوشمند و اینترنتی انجام می شود که در این مراکز هم بیشتر سعی بر این شده است که ارسال مدارک بدون حضور ارباب رجوع انجام شود.

حجه الاسلام سید محسن محمودی امام جمعه موقت شهرستان ورامین در این دیدار گفت: انتظار از مسئولین این است که بدنبال ارتقای فرماندهی شرق استان, خصوصا شهرستان ورامین باشند و این قابل توجیه نیست که امنیت و اقتدار منطقه درگیر واگذاری زمین باشد.

 

کد خبر 984658

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha