خانه جوان جهرم تجهیز می شود

خداجو از تجهیز خانه جوان شهرستان جهرم با اعتبار ۵۵۰ میلیون تومان خبر داد.

«عبدالرحیم خداجو» در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری شبستان در جهرم، با اشاره به اینکه هر جایی که به جوان میدان و اهمیت داده شده است شاهد موفقیت آنان بوده ایم، گفت: بدین منظور خانه جوان به منظور جهت‌دهی فعالیت‌های جوانان در شهرهای مختلف کشور راه اندازی شده است.

 

رئیس اداره ورزش و جوانان شهرستان جهرم هدف از تشکیل خانه جوان را رشد اجتماعی و مسئولیت پذیری جوانان عنوان کرد و بیان داشت: باید جوانان را باور و به آنها اعتماد داشته باشیم تا شاهد توسعه پایدار با حضور و مشارکت شان در تمامی عرصه ها باشیم.

 

وی همچنین خواهان ارائه راهکارهایی در هویت بخشی به جوانان شد و تصریح کرد: در این حوزه  لازما است اطلاعات کامل و جامعی در اختیار جوانان قرار بگیرد.

 

خداجو همچنین  از اعتبار ۵۵۰ میلیون تومانی برای تجهیز خانه جوان جهرم خبر داد و اظهار کرد: با استفاده از ظرفیت جوانان، ضمن مشارکت نسل جوان در آینده نظام، زمینه حضور بیشتر آنها در فعالیت‌های اجتماعی فراهم می شود.

 

خداجو با اشاره به اینکه فعالیت جوانان باید اولویت بندی شود، تاکید کرد: باید به جوانان آزادی بیان داده شود تا از افکار  و اندیشه نو و جدید آنها به بهترین شکل بهره برد.

کد خبر 984686

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha