واحدهای اغذیه فروشی نمونه جهرم تشویق می شوند

فتحی گفت: واحدهای صنفی اغذیه فروشی شهرستان جهرم که در زمینه های مختلف اعم از بهداشتی، رعایت حقوق مصرف کنندگان و... نمونه باشند، از سوی اتحادیه صنف اغذیه فروشان تشویق می شوند.

«نبی فتحی» در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری شبستان در جهرم، گفت: بازدید و سرکشی از واحدهای صنفی تحت پوشش اتحادیه صنف اغذیه فروشان شهرستان جهرم به طور مداوم از سوی بازرسان این اتحادیه و اتاق اصناف انجام می شود.

 

رئیس اتحادیه صنف اغذیه فروشان شهرستان جهرم افزود: امروز نیز با حضور رئیس اتاق اصناف شهرستان جهرم سرکشی از واحدهای صنفی زیرمجموعه اتحادیه صنف اغذیه فروشان انجام و در راستای آن موارد مهم در مورد عرضه هر چه بهتر اغذیه و رعایت حقوق مشتریان و شهروندان به متصدیان این واحدها یادآورد شد.

 

وی اظهار کرد: همچنین در روزهای گذشته و در ادامه بازرسی های اتحادیه صنف اغذیه فروشان از واحدهای صنفی تحت پوشش در شهرستان خفر و شهر خاوران از ابتدا تا آخرین نقطه تحت پوشش از طرف بازرس اتحادیه سرکشی و بازدید به عمل آمد.

 

فتحی ادامه داد: در جریان این بازدید به واحدهای فاقد پروانه کسب اخطار کتبی از سوی بازرس اتحادیه صنف اغذیه فروشان شهرستان جهرم داده شد.

 

وی با اشاره به تصمیم این اتحادیه در تشویق واحدهای صنفی اغذیه فروشی شهرستان جهرم که در زمینه های مختلف اعم از بهداشتی، رعایت حقوق مصرف کنندگان و... نمونه باشند، عنوان کرد: این مهم از سوی اتحادیه صنف اغذیه فروشان انجام می شود.

 

رئیس اتحادیه صنف اغذیه فروشان شهرستان جهرم ادامه داد: در این راستا و بر اساس مصوبه اخیر اتحادیه صنف اغذیه فروشان جهرم، از یک واحد نمونه زیر مجموعه این اتحادیه تقدیر شد.

 

فتحی همچنین در بخش دیگری از این گفتگو به مرحله هشتم توزیع الکل میان واحدهای صنفی اغذیه فروشی شهرستان جهرم اشاره کرد و اظهار داشت: در این طرح و در راستای ضدعفونی کردن سطح واحدهای صنفی برای پیشگیری از شیوع بیماری کرونا، میان واحدهای زیر مجموعه صنف اغذیه فروشان، الکل توزیع می شود.

 

 

کد خبر 984711

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha