لازمه حل مشکلات اقتصادی تحقق جهش تولید است

شفیعیان با اشاره به اینکه لازمه حل مشکلات اقتصادی تحقق جهش تولید است، گفت: این مهم تکمیل کننده اقتصاد مقاومتی است.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از جهرم، «مهدی شفیعیان»، امروز (دوشنبه ۲۸ مهر) در جلسه «نهضت جهش تولید» با موضوع طرح «صنعت یار» که با حضور فرمانده ناحیه مقاومت سپاه بسیج جهرم برگزار شد با اشاره به شعار امسال گفت: بیش از ۱۰ عنوان اقتصادی در سال های اخیر از سوی مقام معظم رهبری انتخاب شده است.

 

فرماندار ویژه جهرم با تاکید بر اینکه لازمه حل مشکلات اقتصادی تحقق جهش تولید است، افزود: نام گذاری های اقتصادی به منظور برون رفت از فشارها، تحریم ها و تروریسم اقتصادی بوده و عنوان «جهش تولید»، تکمیل کننده اقتصاد مقاومتی است.

 

وی به تشریح طرح «صنعت یار» پرداخت و اظهار کرد: این طرح که از طریق کارآموزان بسیج مهندسی اجرا می شود به بررسی مسائل و مشکلات واحدهای صنعتی پرداخته و  با پایش و عارضه یابی صنایع به صورت فراگیر،تهیه بانک اطلاعاتی از صنایع و ارزش گذاری عارضه ها به کمک واحدهای تولیدی و صنعتی می آید.

 

در این جلسه پس از بحث و تبادل نظر مقرر شد شورای راهبردی شهرستان جهرم با حضور مسئولین مرتبط با واحدهای صنعت در شهرستان تشکیل و گزارش اقدامات انجام شده به صورت ماهانه ارائه و در جلسه کارگروه رفع موانع تولید و سرمایه گذاری از بسیج مهندسین نیز به منظور ارائه این طرح دعوت به عمل آید.

کد خبر 984738

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha