۱۵۷ مورد جدید ابتلا به کرونا در خراسان جنوبی شناسایی شد/فوت ۷ نفر

دهقانی فیروزآبادی از فوت هفت بیمار مبتلا به کرونا در شبانه روز گذشته خبر داد و گفت: در ۲۴ ساعت گذشته ۱۵۷ بیمار جدید در خراسان جنوبی شناسایی شده‌اند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از بیرجند، «محمد دهقانی فیروزآبادی» ظهر امروز (۲۸ مهر) در گفتگو با رسانه های گروهی اظهار کرد: طی ۲۴ ساعت گذشته، ۲۱۴ آزمایش جدید کرونا انجام شده که از این تعداد ۱۵۷ مورد مثبت بوده است.

 

رئیس دانشگاه علوم پزشکی بیرجند گفت: از این تعداد ۶۱ مورد مربوط به شهرستان بیرجند، ۲۸ مورد قاین، ۱۶ مورد زیرکوه، ۱۲ مورد درمیان، ۱۰ مورد سرایان، پنج مورد سربیشه، طبس، بشرویه و خوسف هرکدام هشت نفر و یک مورد مربوط به شهرستان فردوس است.

 

دهقانی فیروزآبادی عنوان کرد: در حال حاضر ۲۶۵ بیمار با علائم حاد تنفسی در بیمارستان‌های استان بستری شده اند که ۱۴۶نفر مبتلا قطعی به کرونا هستند.

 

رئیس دانشگاه علوم پزشکی بیرجند با بیان اینکه ۳۵ بیمار کرونایی در بخش مراقبت‌های ویژه بستری شده اند، تصریح کرد: حال عمومی پنج نفر بیمار بستری وخیم گزارش شده است.

 

وی با اشاره به ثبت هفت مورد فوت جدید در شبانه روز گذشته، گفت: متاسفانه با ثبت موارد جدید فوت، آمار جان باختگان بیماری کرونا در خراسان جنوبی به ۲۱۶ نفر رسید.

کد خبر 984759

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha