۹ هزار۵۰۰ دانش آموزان فارس تحت پوشش «پازل مهربانی» بهزیستی قرار می گیرند

کشفی نژاد گفت: ۹ هزار۵۰۰ دانش آموزان خانواده های معلولان، بدسرپرست و بی سرپرست تحت پوشش سازمان بهزیستی فارس تحت پوشش طرح «پازل مهربانی» قرار می گیرند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از شیراز، «سید محمد صادق کشفی نژاد»، امروز (دوشنبه 28 مهر) در مراسم رونمایی طرح «پازل مهربانی» گفت: در این طرح که با هدف تامین نیازهای اولیه آموزشی دانش آموزان تحت پوشش بهزیستی اجرا می شود، 9 هزار500 دانش آموزان خانواده های معلولان، بدسرپرست و بی سرپرست تحت پوشش سازمان بهزیستی تحت پوشش قرار می گیرند.

مدیرکل بهزیستی فارس افزود: «قطعه قطعه جمع گردد همدلی معنا شود» به عنوان شعار این طرح در نظر گرفته شده و خیران صبح امروز با هدف تامین نیازهای اولیه آموزشی دانش آموزان تحت پوشش در شیراز در خرید قطعات پازل شرکت کردند.

وی اضافه کرد: این طرح برای خیران استان در قالب 600 هزار قطعه در نظر گرفته شده و خیران و همکاران در خرید هر قطعه به ارزش  یکصد هزار ریال شرکت کرده اند.

کشفی نژاد اعلام کرد: علاقمندان برای شرکت در این طرح می توانند به آدرس www.puzzlehamdeli.ir مراجعه کنند و یا به شماره حساب۶۳۶۷۹۵۷۰۷۶۰۱۸۹۵۶ مشارکت های مردمی بهزیستی، مبلغ مورد نظر را واریز کنند.

کد خبر 984760

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha