راه‌اندازی بازار «ته لنجی» و آغاز فعالیت بندر تجاری شادگان

صبری‌پور از راه‌اندازی بازار کالای همراه ملوان «ته‌ لنجی» و آغاز فعالیت بندر تجاری شادگان خبر داد و گفت: اگر بندر شادگان به فعالیت جدی خود برگردد و بازار ته ‌لنجی نیز فعال شود، بیش از یک هزار و ۲۰۰ فرصت شغلی برای مردم این منطقه ایجاد خواهد شد.

«امید صبری‌‌پور» ظهر امروز (دوشنبه 28 مهر) در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری شبستان در منطقه آزاد اروند، از راه‌اندازی بازار کالای همراه ملوان «ته لنجی» در شهرستان شادگان خبر داد و اظهار کرد: اکنون این بازار در شهرستان فعال شده و کمتر از 20 روز دیگر 40 باب مغازه ته ‌لنجی در بازار این بندر شروع به فعالیت خواهند کرد.

 

سرپرست فرماندار بندر شادگان افزود: در این راستا اعضای شورای تامین شهرستان به صورت جدی ورود کرده‌اند و مقرر شده است که کالاهای وارداتی در این بندر تخلیه و بارگیری شوند و تنها ترانزیت نشوند.

 

وی با بیان اینکه همچنین قرار است همه کالاها پس از ورود به انبارهای شادگان در بازار این شهر توزیع شوند تصریح کرد: اگر بندر شادگان به فعالیت جدی خود برگردد و بازار ته ‌لنجی نیز فعال شود، بیش از یک هزار و 200 فرصت شغلی برای مردم این منطقه ایجاد خواهد شد.

 

صبری‌پور از آغاز فعالیت بندر تجاری شادگان نیز خبر داد و اضافه کرد: پیرو تصمیم کشوری به منظور بهره‌برداری از بنادر مرزی در راستای فرمایشات مقام معظم رهبری و منویات ایشان درباره تقویت اقتصاد مناطق مرزی و مرزنشینان، با هماهنگی ‌های انجام شده فعالیت بندر تجاری شادگان از امروز آغاز شده است.

 

وی به گسترش فعالیت بندر شادگان اشاره کرد و یاد آور شد: هر چند بندر شادگان از پنج الی 6 سال قبل فعال بوده اما در حجم کنونی مورد بهره‌برداری قرار نگرفته بود.

 

کد خبر 984770

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha