شروع توزیع نفت سفید و گاز مایع سهمیه ای در بخش کشاورزی نی ریز

نقیبی نژاد گفت: : با آغاز فصل سرما، توزیع نفت سفید و گاز مایع سهمیه ای در بخش کشاورزی نی ریز برای اتاقک های كارگری، مرغداری ها، دامداری های سنتی و صنعتی آغاز شده است.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از شیراز، «مریم نقیبی نژاد»، امروز (دوشنبه 28 مهر) از توزیع الکترونیکی نفت سفید و گاز مایع در نی ریز خبر داد و به خبرنگاران گفت: با آغاز فصل سرما، توزیع نفت سفید و گاز مایع سهمیه ای در بخش کشاورزی نی ریز آغاز شده است.

مسئول سوخت جهاد کشاورزی نی ریز افزود: در این سهمیه بندی، اتاقک های كارگری، مرغداری ها، دامداری های سنتی و صنعتی گنجانده شده اند.

وی اضافه کرد: توزيع الكترونيكی نفت سفيد و گاز مايع، امسال برای اولین بار جايگزين كوپن و حواله كاغذی شده و برای دريافت سهميه، داشتن كدپستي و شماره تلفن همراه به نام شخص متقاضی در زمان ثبت نام ضرورت دارد.

نقیبی با تاکید بر لزوم ثبت در شماره كارت عضو شبكه شتاب در این طرح بیان کرد: هنگام ارائه درخواست شارژ سهميه، متقاضی باید شماره كارت عضو شبكه شتاب خود را ثبت کنند و مرغداری ها، دامداری ها و گاوداری های صنعتی نیز بدون داشتن شناسه «يكتا» امکان دریافت سوخت نخواهند داشت.

کد خبر 984773

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha