طرح اطعام نیازمندان اجرا شد 

ملیحه یونس زاده گفت: هم زمان با دهه پایانی ماه صفر با مشارکت بچه مسجدی های عضو کانون طرح اطعام نیازمندان محله مسجد اجرا شد.

«ملیحه یونس زاده» در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری شبستان از جنوب کرمان، گفت: هم زمان با دهه پایانی ماه صفر با مشارکت بچه مسجدی های عضو کانون طرح اطعام نیازمندان محله مسجد اجرا شد.


مدیر کانون فرهنگی هنری باب الحوائج رهجرد جیرفت افزود: به همین منظور تعداد ۳۰۰ پرس غذای گرم با رعایت کامل نکات بهداشتی پخت و بسته بندی شده و درب منازل فقرا و ایتام توزیع شد.


وی بیان کرد: علاوه بر این نیز شله زرد نذری در ظروف یکبار مصرف بسته بندی شده و با اولویت خانواده های نیازمند در بین اهالی محله مسجد توزیع شد.


یونس زاده ابراز کرد: یکی دیگر از برنامه های دهه پایانی ماه صفر اجرای مسابقه نقاشی ویژه کودکان و نوجوانان با موضوع سردار دلها و نیز کرونا بود که در همین راستا بچه های مسجدی تصاویری از سردار سلیمانی و مدافعان سلامت در مبارزه با کرونا را نقاشی کرده و برای ما ارسال کردند که در نهایت به بهترین آثار جوایزی اهدا شد.


مدیر کانون فرهنگی هنری باب الحوائج رهجرد جیرفت اظهار کرد: هم زمان با شب شهادت امام هشتم (ع) طرح سلام بر امام رئوف نیز اجرا شده و در همین راستا صلوات خاصه آن حضرت از بلندگوهای مسجد پخش شد.


وی ادامه داد: برگزاری مراسم سوگواری رحلت حضرت رسول اکرم (ص) و شهادت امام حسن مجتبی (ع) و امام رضا (ع) از دیگر برنامه های دهه پایانی ماه صفر بود که با رعایت کامل نکات بهداشتی و فاصله اجتماعی برگزار شد.



یونس زاده در خاتمه با اشاره به فعالیت های جهادی اعضای کانون، عنوان کرد: علاوه بر این نیز در راستای تامین کالاهای اساسی مورد نیاز زوجین نیازمند، با مشارکت بچه های مسجدی کانون و با همکاری مرکز نیکوکاری مسجد یک دستگاه یخچال و اجاق گاز به یک زوج جوان اهدا شد.

کد خبر 984785

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha