​اوقاف گلستان پیشگام در حوزه دولت الکترونیک/ انعقاد تفاهم همکاری اوقاف و با پست گلستان

​حجت الاسلام سلیمانی فرد گفت: اداره کل اوقاف و امور خیریه استان گلستان در حوزه اجرای دولت الکترونیک پشگام است و در سامانه اوقاف ۸۶ مورد خدمت ارائه می شود.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از گرگان، حجت الاسلام «روح الله سلیمانی فرد» عصر امروز (دوشنبه 28 مهر) در مراسم انعقاد تفاهم نامه همکاری فی ما بین اداره کل اوقاف و امور خیریه و اداره کل پست استان گلستان اظهار کرد: این تفاهم نامه در راستای تحقق دولت الکترونیک و  واگذاری خدمت تنظیم قرارداد اجاره موقوفات به دفاتر پیشخوان دولت شهری در راستای تسهیل گری و خدمات دهی به عموم مردم در 45 دفتر پیشخوان  منعقد شده است.

 

مدیرکل اوقاف و امور خیریه گلستان ادامه داد: مردم استان گلستان در حوزه وقف و خیری پیشگام هستند و لذا از نظر تعداد موقوفات در بین استان های کشور رتبه پنجم را داریم.

 

حجت الاسلام سلیمانی فرد بابیان اینکه موقوفات با نیات مختلف فرهنگی، مذهبی و اجتماعی در استان بنیان نهاده شده است، ابراز داشت: بسیاری از مردم استان از مواهب وقف بهره مند هستند.

 

وی بابیان اینکه در حوزه احیاء وقف اقدامات خوبی را در استان رقم زدیم، متذکر شد: وظیفه داریم نسبت به کسانی که به عنوان مستاجر از موقوفات بهره مند هستند برای افزایش رضایتمندی اجتماعی تصمیم گرفته شد براساس تفاهم نامه همکاری با حوزه ای.سی.تی روستایی این همکاری در دفاتر پست و پیشخوان دولت در گرگان و دیگر شهرستان ها ایجاد شود.

 

مدیرکل اوقاف و امور خیریه گلستان ابراز داشت: در شهر گرگان با تراکم جمعیت و موقوفات متعددی که وجود دارد بیش از 40 مرکز دفتر پست و پیشخوان به عنوان درگاه این خدمت همکاری خواهند کرد.

 

حجت الاسلام سلیمانی فرد به ارائه خدمات در بستر دولت الکترونیک اشاره کرد و افزود: اداره کل اوقاف و امور خیریه استان در این مسیر گام های خوبی برداشته است و در سامانه اوقاف 86 مورد خدمت ارائه می شود.

 

کد خبر 984806

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha