​ماهیانه ۱۳۴ میلیارد تومان برای حقوق بازنشستگان پرداخت می شود

زنجانی از افزایش ۱۴ میلیارد تومانی در میزان پرداخت حقوق بازنشستگان گلستان خبر داد و گفت: ماهانه ۱۳۴ میلیارد تومان برای حقوق بازنشستگان پرداخت می شود.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از گرگان، «حسین زنجانی» شامگاه امروز (دوشنبه 28 مهر) در گفتگو با خبرنگاران اظهار کرد: پس از 13 سال سازمان تامین اجتماعی موفق شد از ابتدای مرداد سال 99 همسان سازی حقوق بازنشستگان را اجرا کنند.

 

مدیرکل تامین اجتماعی استان گلستان ادامه داد: 47 هزار بازنشسته تامین اجتماعی از کارافتادگان، بازنشسته  و غیره در سطح استان وجود دارد که مشمول طرح همسان سازی حقوق بازنشستگان می شوند.

 

زنجانی بیان کرد: پیش از همسان سازی حقوق در استان گلستان ماهیانه 120 میلیارد تومان برای حقوق بازنشستگان از سوی تامین اجتماعی پرداخت می شد.

 

وی افزود: از زمان همسان سازی  14 میلیارد تومان به این مبالغ افزوده شده است و 134 میلیارد تومان ماهانه تامین اجتماعی برای حقوق بازنشستگان استان می پردازد.

 

مدیرکل تامین اجتماعی استان گلستان متذکر شد: افرادی که در سازمان تامین اجتماعی به افتخار بازنشستگی نائل می شوند سنوات پرداخت حق بیمه آنها متفاوت است لذا سازمان تامین اجتماعی براساس دستورالعملی که طراحی کرده است حقوق آنها را می پردازد.

کد خبر 984851

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha