مساجد، سنگر حمایت از دستاوردهای انقلاب و ترویج دین اسلام

حیدری، گفت: مساجد قبل از انقلاب تا کنون بعنوان سنگر حمایت از دستاوردهای انقلاب و ترویج دین اسلام بوده و هست.

جهانبخش حیدری فرماندار شهرستان اسلام آباد غرب  در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری شبستان در کرمانشاه با اشاره به نقش کلید مساجد قبل از انقلاب گفت: مساجد قبل از پیروز انقلاب اسلامی علاوه بر فعالیت های دینی یکی از پایگاههای مبارزاتی ملت ایران برای غلبه بر نطام طاغوت بوده و  از دوران پیروزی انقلاب شکوهمند اسلامی تا کنون بعنوان سنگر حمایت از دستاوردهای انقلاب و ترویج دین اسلام نقش خود را بدرستی ایفا نموده است.

 

وی خاطر نشان کرد: نقش کلیدی مسجد همچنان باید در مسیر وحدت و انسجام جامعه و برای تبلیغات دین خدا آنهم با برنامه ریزی قوی و عالمانه تداوم داشته باشند.

 

فرماندار شهرستان اسلام آباد غرب با اشاره به نقش خبرنگاران  در حوزه دینی  افزود: خبرنگاران این حوزه باید در راستای اشاعه فعالیت های مذهبی و هدفمند مسجد رسالت خطیر آگاهی بخشی اجتماعی خود را بر محور توسعه فرهنگ دینی با هدف تحکیم و تعمیق آموزه های آئین اسلام متمرکز سازند و با انجام این فعالیت ها ، اثر گذاری خود را در افکار مردم نمایان سازند.

 

حیدری با اشاره به اهمیت رسالت رسانه‌ تصریح کرد: رسالت کار رسانه ها در مخاطب شناسی بسیار حائز اهمیت و تاثیر گذار است.انجام هر تبلیغاتی بوسیله یک رسانه باید با ظرافت های خاص خود در اطلاع رسانی همراه باشد و فعالیت در این عرصه باید آنچنان هنرمندانه باشد که آثار آن بر افکار مخاطبان نقش ببند و موجب تحرک بخشیدن بر ذهن جان ها در مسیر رشد و تعالی شود.

 

وی در پایان گفت: خبرگزاری شبستان با وجود یک تیم حرفه ای که با نگاه تخصصی در حوزه دین و آگاه به تبلیغات با حضور خبرنگاران آشنا به روش ها و کار حرفه ای خبرنگاری و همچنین شناخت از اقتضائات و نیازمندی های معنوی قشر جوان را تامین می کند می تواند یک رسانه فعال در حوزه تبلیغ و اطلاع رسانی دینی باشد.

کد خبر 984883

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha