ضرورت ریشه یابی و شناسایی گلوگاه آسیب ها

حجت الاسلام والمسلمین شاهرخی، بر ضرورت ریشه یابی و شناسایی گلوگاه آسیب ها تأکید کرد و گفت: با شناسایی این گلوگاه ها می توان مسائل و مشکلات را با همفکری و وحدت برطرف کرد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از خرم آباد، حجت الاسلام والمسلمین «سیداحمدرضا شاهرخی»، شامگاه دوشنبه(28 مهر) در دیدار با رئیس اطلاعات و امنیت عمومی فرماندهی انتظامی لرستان اظهار داشت: امروز دشمن با راه اندازی جنگ نرم و هزینه کردن در این زمینه به دنبال رواج آسیب های اجتماعی و ضربه زدن به نسل جوان است.

 

نماینده ولی فقیه در لرستان با اشاره به اینکه دشمنان امروز در قالب جنگ نرم اهداف خود را دنبال می کنند، افزود: راه مقابله با دسیسه های فرهنگی دشمنان ارتقای کمیت و کیفیت کارها و مقابله با آسیب های اجتماعی است.

 

وی بر ضرورت همکاری مجموعه ناجا با ستاد امر به معروف و نهی از منکر تأکید و خاطرنشان کرد: همکاری و هم افزایی مجموعه ناجا با ستاد امر به معروف و نهی از منکر می‌تواند در جلوگیری از آسیب‌های اجتماعی نقش بسزایی داشته باشد.

 

حجت الاسلام والمسلمین شاهرخی بیان کرد: عمق بخشیدن به کار و آموزش‌های درست نیروها برای مقابله با آسیب های اجتماعی و حاکم شدن امنیت در جامعه ضروری است.

 

وی ادامه داد: برای مقابله با بدحجابی و دیگر آسیب های اجتماعی باید از ظرفیت جامعه شناسان و افراد متخصص استفاده شود و در کنار وحدت و هماهنگی با تشکیلات مختلف، نظارت‌ها را در جامعه افزایش یابد.

 

نماینده ولی فقیه در لرستان با تأکید بر اینکه آمارهای مقایسه‌ای در مؤلفه‌های مختلف امنیت در جامعه باید احصاء شود، اظهار داشت: گشت رضویون برای تأمین امنیت محلات اقدامی مناسب بوده و اما ساعت فعالیت این گشت‌ها و گستره جغرافیایی تحت پوشش آنها به گونه‌ای نیست که بتوان به اهداف متصور شده دست یافت باید بازنگری صورت گیرد.

 

حجت الاسلام والمسلمین شاهرخی تصریح کرد: برای برطرف ساختن مشکلات و آسیب‌های اجتماعی باید ریشه آسیب ها و مشکلات شناسایی و قوانین و مصوبات در کنار تجهیزات و نیروهای مجموعه ناجا به کار گرفته شود.

کد خبر 984885

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha