تربت خانه امامزاده حمزه علی بروجن ساخته می شود

حجت الاسلام امیری از آغاز بازسازی بقعه امامزاده حمزه علی بروجن و ساخت تربت خانه این بقعه به مناسبت هفته وقف خبر داد.

«حجت الاسلام امیری» در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری شبستان با تبریک فرارسیدن هفته وقف، اظهار داشت: همزمان با این هفته پروژه بازسازی بقعه امامزاده حمزه علی بروجن آغاز و تربت خانه این بقعه ساخته می شود.

 

مدیرکل اوقاف و امور خیریه چهارمحال و بختیاری افزود: پروژه بازسازی بقعه امامزاده حمزه علی پس از بررسی و توافق با اداره کل میراث فرهنگی و گردشگری استان به مرحله اجرا رسیده است.

 

وی مساحت پروژه ساخت تربت خانه بقعه امامزاده حمزه علی را حدود یک هزار مترمربع خواند و اظهار کرد: اعتبار تخصیص یافته برای آغاز این طرح حدود ۱۵ میلیارد ریال درنظر گرفته شده است.

 

حجت الاسلام امیری برآورد اعتبار برای تکمیل این پروژه را ۱۲۰ میلیارد ریال عنوان کرد و ادامه داد: این طرح به عنوان یکی از پروژه های شاخص استانی تصویب شده است.

 

مدیرکل اوقاف و امور خیریه چهارمحال و بختیاری تکمیل این طرح را تا یکسال آینده پیش بینی کرد و گفت: اعتبار موردنیاز برای ساخت این تربت خانه و بازسازی بقعه از محل اعتبارات اوقاف، مشارکت های مردمی و نذورات بقعه تامین می شود.

 

وی خاطرنشان کرد: بقعه امامزاده حمزه علی بروجن به عنوان یکی از امامزادگان شاخص کشوری مستعد سرمایه گذاری در حوزه گردشگری مذهبی است.

 

کد خبر 984932

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha