گروه جهادی کانون فرهنگی هنری ابصار پیشگام در محرومیت‌زادیی

مدیر مسئول کانون فرهنگی هنری ابصار گفت: گروه جهادی کانون فرهنگی هنری ابصار با مشارکت نوجوانان و جوانان مسجدی توانست پیشگام در محرومیت زادیی از چهره روستای دمیرچیلو باشد.

«بهمن اسماعیلی» به خبرنگار خبرگزاری شبستان در اردبیل گفت: گروه جهادی کانون فرهنگی هنری ابصار با مشارکت نوجوانان و جوانان مسجدی توانست پیشگام در محرومیت زادیی از چهره روستای دمیرچیلو باشد.

 

مدیر مسئول کانون فرهنگی هنری ابصار تصریح کرد: کارهای عمرانی و خیرخواهانه روستای دمیرچیلو با مشارکت گروه جهادی فعالان و اعضای این کانون پیشرفت فیزیکی خوبی دارد و تاکنون اقدام های خوبی در راه فعالیت های جهادی به همت این گروه انجام شده است.

 

وی اظهار داشت: کشور امروز نیازمند کار جهادی است تا مسیر پیشرفت و توسعه را هموار کند و این بهترین راهکاری برای حذف تحریم ها و خوداتکایی به نیروی داخلی برای پیشرفت و شکوفایی است.

 

 

اسماعیلی عنوان کرد: جهاد را باید شهدا و رزمندگان دوران دفاع مقدس آموخت که با نثار جان خود این انقلاب را سرافراز و سربلند کردند و امروز جوانان انقلابی باید راه آن شهدا را ادامه دهند.

 

مدیر مسئول کانون فرهنگی هنری ابصار افزود: مقام معظم رهبری نیز در فرمایشات خود کار جهادی را الگوی همه کارها به ویژه در عرصه فرهنگی می داند و فعالان کانون های مساجد نیز به عنوان پرچمداران عرصه جنگ نرم باید در این فعالیت ها پیش قدم باشند.

 

اسماعیلی استقبال عمومی مردم نیز از گروه های جهادی بسیار عالی است زیرا کارهای به سرعت صورت می گیرد و موجب ایجاد روحیه همدلی و وحدت می شود.

 

کد خبر 984939

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha