شمار فوتی های ناشی از کرونا در جهرم به ۸۸ نفر رسید

ارجمند گفت: با فوت یک بیمار جدید، شمار جان باختگان ناشی از کرونا در شهرستان های جهرم و خفر به ۸۸ نفر رسید.

«سیدمجید ارجمند» در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری شبستان در جهرم، با اشاره به آخرین وضعیت بیماری کرونا در شهرستان جهرم گفت:  وضعیت این 2 شهرستان از لحاظ بیماری کرونا همچنان قرمز است و روز گذشته تعداد دیگری نمونه از بیماران مشکوک به آزمایشگاه مولکولی تشخیص کرونا ارسال شد.

 

معاون بهداشتی دانشگاه علوم پزشکی جهرم با اشاره به تعداد بیماران شناسایی شده مبتلا به کرونا، افزود: از این تعداد نمونه ارسالی، 53 بیمار کرونایی شناسایی و به ثبت رسید.  

  

ارجمند با اشاره به اینکه موارد بستری نیز هر روز در حال افزایش است، تصریح کرد: این روند مطمئناً در روزهای آینده باعث افزایش شدید تعداد موارد بستری و فوت می شود.

 

وی به تعداد بیماران کرونایی از ابتدا تا کنون اشاره کرد و اظهار داشت: با شناسایی بیماران جدید مبتلا به کرونا، شمار مبتلایان به این بیماری در شهرستان های جهرم و خفر چهار هزار و 237 افزایش پیدا کرده است.

 

معاون بهداشتی دانشگاه علوم پزشکی جهرم به تعداد کل مبتلایان به کرونا در خفر و جهرم اشاره کرد و گفت: تا کنون تعداد سه هزار و 288 نفر از اهالی جهرم و 353 نفر از شهروندان خفر به این بیماری مبتلا شده اند.

 

 وی به تفکیک بیماران از توابع شهرستان جهرم پرداخت که در بخش «کردیان» تا کنون 151 نفر و در بخش «سیمکان» نیز 105 نفر از ابتدای شیوع کرونا تا کنون دچار این بیماری شده اند.

 

 ارجمند همچنین ادامه داد: از دیگر شهرستان های استان فارس بیمارانی به جهرم مراجعه کرده که تا کنون شمار مبتلایان غیر بومی به 340 نفر رسیده است.

 

وی از تعداد 12 هزار نمونه گرفته شده از بیماران مشکوک به کرونا در شهرستان جهرم خبر داد و گفت: از این تعداد بیش از چهار هزار مورد مثبت بوده است.

 

معاون بهداشتی دانشگاه علوم پزشکی جهرم با اشاره به اینکه تعداد 613 بیمار اکنون در قرنطینه خانگی، طول درمان خود را سپری می کنند، عنوان کرد: همچنین تعداد سه هزار و 624 بیمار کرونایی تا کنون بهبود یافته اند.

 

 وی با اشاره به وجود 36 بیمار بستری مشكوک و مثبت در بخش های كرونای بيمارستان پيمانيه جهرم، گفت: از این تعداد،  30 بیمار در بخش های عمومی و ۶ بیمار در بخش آی سی یو بستری هستند.

 

ارجمند به ترخیص 5 از بیمارستان نیز اشاره کرد و افزود: روز گذشته تعداد 6 بیمار جدید در بیمارستان پیمانیه جهرم پذیرش شدند.

 

وی از فوت یک بیمار جدید کرونایی اشاره کرد که یک آقای 72 ساله ساکن جهرم بوده که با فوت وی شمار جان باختگان ناشی از این بیماری در شهرستان های جهرم و خفر به 88 نفر افزایش پیدا کرده است.

کد خبر 984948

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha