توزیع ۳۶۲  بسته معیشتی پلیس بین نیازمندان خراسان جنوبی

فرمانده انتظامی خراسان جنوبی گفت: در قالب سومین رزمایش همدلی مومنانه ۳۶۲ بسته معیشتی به ارزش یک میلیارد و ۴۵۰ میلیون ریال در بین نیازمندان سطح استان توزیع خواهد شد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از بیرجند، سرهنگ «ناصر فرشید» پیش از ظهر امروز (۲۹ مهر) در مراسم آغاز مرحله سوم رزمایش همدلی مومنانه به مناسبت گرامیداشت هفته نیروی انتظامی اظهار کرد: برنامه های امسال هفته ناجا با شعار «با هم برای امنیت و سلامت» ضمن رعایت دستورالعمل های بهداشتی از ۲۷ مهر تا ۲ آبان در حال برگزاری است.

 

فرمانده انتظامی خراسان جنوبی گفت: در قالب سومین رزمایش همدلی مومنانه ۳۶۲ بسته حمایتی و معیشتی به ارزش یک میلیارد و ۴۵۰ میلیون ریال در بین نیازمندان سطح استان توزیع خواهد شد.

 

وی ارزش هر بسته های معیشتی را ۴۰۰ هزار  تومان اعلام کرد و افزود: بسته معیشتی و حمایتی شامل برنج، چای، روغن، حبوبات، قند، رب، سویا و ماکارونی است.

 

فرشید از شرکت بی نظیر کارکنان و خانواده ها ناجا در این طرح قدردانی کرد و ادامه داد: براساس سامانه ای که تعریف شده به درخواست همکاران نیروی انتظامی به صورت ماهیانه و یا سالانه بخشی از حقوق‌شان برای کمک به نیازمندان کسر می شود و تقریبا همه همکاران در این طرح مشارکت دارند.

 

فرمانده انتظامی خراسان جنوبی با اشاره به اجرای طرح « سفیر شهید» در استان، تصریح کرد: در این راستا نیز بسته های معیشتی به نیابت از شهدا در بین خانوارهای کم برخوردار و نیازمند توزیع می شود.

 

وی بیان کرد: از ابتدای ابلاغ رزمایش همدلی مومنانه تاکنون بیش از سه میلیارد ریال همکارانی نیروی انتظامی خراسان جنوبی مشارکت کردند.

کد خبر 984952

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha