امضای تفاهم‌نامه تامین زمین ۱۵۰۰ واحد مسکونی برای ایثارگران گیلان

اوحدی هدف از سفر یکروزه خود به گیلان را بررسی وضعیت ایثارگران استان و امضای تفاهم‌نامه تأمین زمین هزار و ۵۰۰ واحد مسکونی برای ایثارگران گیلانی اعلام کرد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از رشت، «سعید اوحدی» امروز(سه‌شنبه،۲۹ مهر) در گلزار شهدای رشت در جمع خبرنگاران گیلانی هدف از سفر یک روزه خود به این استان را در قالب سفرهای استانی و رسیدگی به وضعیت ایثارگران اعلام کرد.

 

معاون رییس‌جمهوری و رییس بنیاد شهید و امور ایثارگران کشور ادامه داد: سفرهای استانی به صورت هفتگی در حال انجام است و با همکاری استانداران، نمایندگان مجلس شورای اسلامی و تمام مسئولان استانی اتفاقات خوب و مثبتی در این سفرها رخ داده که همه به برکت و عنایت وجود شهدا بوده است.

 

وی با اشاره به اینکه در سفر به گیلان سه تفاهم‌نامه با استاندار گیلان امضا می‌شود افزود: تفاهم‌نامه اول در مورد تامین مسکن جامعه ایثارگری استان مبنی بر اختصاص زمین برای احداث هزارو ۵۰۰ واحد مسکن است.

 

رییس بنیاد شهید و امور ایثارگران کشور محور دومین تفاهم‌نامه را ایجاد اشتغال اعلام و تصریح کرد: اشتغال مشکل هر جامعه‌ای است اما در جامعه ایثارگری در این زمینه عقب‌ماندگی بسیار داریم و در صدد هستیم تا ۲ هزار شغل ایجاد کنیم.

 

اوحدی بیان کرد: بحث سوم، ساماندهی گلزارهای شهداست که بر اساس منویات مقام معظم رهبری به دنبال آن هستیم.

 

وی در ادامه در خصوص وضعیت شهدای سلامت نیز اظهار کرد: ۳٠ نفر از کادر درمان را از ابتدای شیوع کرونا از دست دادیم و با این بحران پیش‌بینی می‌شود ۲۰۰شهید سلامت در کل کشور داشته باشیم.

 

اوحدی با بیان اینکه شیوع کرونا در ایران متفاوت از سراسر کشور بود تصریح کرد: خدمات کادر درمان در این بحران ستودنی است.

کد خبر 984954

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha