بازدید امام جماعت روستای وانان از کتابخانه امیر المومنین (ع)

امام جماعت روستای وانان با حضور در مسجد حضرت سید الشهدا (ع) از کتابخانه امیر المومنین (ع) کانون فرهنگی هنری منتظران نور به منظور روند فعالیت و چگونگی استفاده از کتاب بازدید کرد.

به گزارش خبرگزاری شبستان از شهرکرد، حجت الاسلام «محمدعلی کریمی» امروز (سه شنبه ۲۹ مهر) با حضور در مسجد حضرت سید الشهدا (ع) به منظور بازدید از کتابخانه امیر المومنین (ع) کانون فرهنگی هنری منتظران نور که با حضور شورای اسلامی این روستا برگزار شد، اظهار داشت: باید فرهنگ مطالعه بین نوجوانان و جوانان ترویج پیدا کند.

 

امام جماعت روستای وانان ادامه داد: در این بازدید برجذب نوجوانان و جوانان به سمت کتاب تاکید کرد.

 

وی ابراز کرد: استفاده از کتاب می تواند آگاهی و ذهن نوجوانان و جوانان را باز کند و برای آینده خود راه روشنی را انتخاب کنند.

 

امام جماعت روستای وانان گفت: کانون های فرهنگی هنری پایگاه های مهمی برای جذب جوانان به سمت کتاب هستند چرا که راه های مختلف می توانند به ترویج فرهنگ مطالعه کمک کنند.

 

حجت الاسلام کریمی استفاده از فضای مجازی را در نوبه خود برای ترویج فرهنگ کتاب تاثیر گذار خواند و گفت: ارتباطی که کتاب با خواننده برقرار می کند، سایت ها و دیگر فضاهای مجازی نمی توانند این ارتباط را برقرار کنند.

 

امام جماعت روستای وانان گفت: کانون های فرهنگی هنری مساجد باید با آسان کردن راه های ترویج کتاب و کتابخوانی بین نوجوانان و جوانان به فرهنگ مطالعه کمک کنند.

 

کد خبر 984960

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha