مشکلات بیمه‌‌ جامعه ایثارگری حل شود

آیت الله فلاحتی با تاکید بر اینکه مشکلات بیمه‌‌ جامعه ایثارگری حل شود خواستار ارائه خدماتی درمانی بهتر به خانواده شهدا و ایثارگران شد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از رشت، آیت الله «رسول فلاحتی» امروز(سه‌شنبه، ۲۹ مهر) در دیدار با «سعید اوحدی» معاون رییس جمهور و رییس بنیاد شهید و امور ایثارگران کشور در مصلای رشت اظهارکرد: کار  با خانواده شهدا یک کار جهادی و جبهه‌ای ولی شیرین، شایسته و ممدوح است.

 

نماینده ولی فقیه در گیلان با بیان اینکه خدمت به خانواده شهدا خدمت به امت اسلام است، گفت: هرکس قدر جانبازان و شهدا را بداند، خداوند بزرگ‌ترین نعمت را به او داده است.

 

وی در خصوص تامین بیمه سلامت جامعه ایثارگری تصریح کرد: این خانواده ها روحیه شادابی ندارند و خدمت به آنها جزو افتخارات باید باشد.

 

فلاحتی با بیان اینکه این شهدا حمایت از انقلاب و ارزش‌های انقلاب کرده‌اند بیان کرد: در یک دوره در سال ۹۷ فرآیند تامین بیمه سلامت جامعه ایثارگری خوب نبود و خیلی از مراکز درمانی طرف قرارداد از پذیرش این بیماران امتناع می کردند.

 

وی خواستار ارائه خدماتی درمانی بهتر به خانواده شهدا و ایثارگران شد و خاطرنشان ساخت: باید پذیرش بیماران این حوزه در همه مراکز درمانی صورت گیرد زیرا آنان افتخار آفرین بوده و باعث سربلندی نظام اسلامی هستند.

 

کد خبر 984972

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha